Heet het genietertje Steven ? Dan ken ik hemSoms is zwijgen beter dan u klabak open te trekken vragen staat vrij niet mee eens dan beter niet reageren en geen zever verkopen mvg steven
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeet het genietertje Steven ? Dan ken ik hemSoms is zwijgen beter dan u klabak open te trekken vragen staat vrij niet mee eens dan beter niet reageren en geen zever verkopen mvg steven
Wat bedoel je mulanHeet het genietertje Steven ? Dan ken ik hem![]()
Genietertje Steven, na dik 40 vragen hier op enkel dit onderwerp stel ik voor dat je eens met Pat belt van deze massage salon. Hij zal je een veel beter antwoord kunnen geven dan wij met zijn allen bij elkaar! En dan hoef je me ook geen privé bericht te sturen over hoe en wat. Ik begrijp dat deze vraagstelling en aandacht wellicht een bepaalde fetish uit kunnen lokken en dat het gisteren wereld masturbatie dag
U zal wel weten wat mastruberen is zoals u er zelf over begint zegt meer over uzelf als over een ander wijsheid verspreidt zich over alle onderwerpen u zal reageren over alles wat u niet zint wijsheid in pacht zelf schone zaak zunne mvg stevenGenietertje Steven, na dik 40 vragen hier op enkel dit onderwerp stel ik voor dat je eens met Pat belt van deze massage salon. Hij zal je een veel beter antwoord kunnen geven dan wij met zijn allen bij elkaar! En dan hoef je me ook geen privé bericht te sturen over hoe en wat. Ik begrijp dat deze vraagstelling en aandacht wellicht een bepaalde fetish uit kunnen lokken en dat het gisteren wereld masturbatie dag was. Succes![]()
Waar jij dat vandaan haalt dat het allemaal buitenlandse dames zijn bij body 2 balance, er werkt 1 met Spaanse Roots en een Nederlandse maar woont in België, en de rest van de dames zijn rasechte Belgische vrouwen.Oké de rest toch niet
Scorpio is mijn type niet helaas andere zijn allemaal buitenlandse dames geen een Belgische of Nederlandse
Denk dat ik zelf bepaal wat ik hier vraag en plaats op een nette manier en plaats dit privehuis niet in een verkeerd daglicht gewoon mindere ervaring met twee dames dat kan toch en dacht inderdaad dat er veel buitenlandse werkten maar wie zou u mijn dan aanbevelenWaar jij dat vandaan haalt dat het allemaal buitenlandse dames zijn bij body 2 balance, er werkt 1 met Spaanse Roots en een Nederlandse maar woont in België, en de rest van de dames zijn rasechte Belgische vrouwen.
Ik kom er regelmatig dus kan het wel weten, het enige wat jij wilt bereiken is dit huis van plezier in een slecht daglicht stellen...als het jou daar niet aanstaat wat best kan zijn, verspreid dan geen leugens!
Ga elders genietertje spelen![]()
Ik zou zeggen ga voor Patrick die geeft ook heerlijke massages, dan kan je al zeker geen commentaar geven over de dames, en dan ben je ineens bij de juiste persoon met al je vragen en domme opmerkingenDenk dat ik zelf bepaal wat ik hier vraag en plaats op een nette manier en plaats dit privehuis niet in een verkeerd daglicht gewoon mindere ervaring met twee dames dat kan toch en dacht inderdaad dat er veel buitenlandse werkten maar wie zou u mijn dan aanbevelen
das gek ik chatte met haar op redlights, perfect nederlands ....Ik heb daar 2 dates gehad met Louisa. Echt wat een geile topper is dit. Enige nadeel is dat deze dame alleen spaans spreekt.
Dus communicatie in het begin loopt via Patrick en op de kamer via google translate.
Maar als ze eenmaal aan de gang is met je is er geen houden meer aan. Pijpt heerlijk zonder condoom.
Dan heb je met de uitbater gechat !das gek ik chatte met haar op redlights, perfect nederlands ....
idd dat vermoedde ik toen al, in de zak gezet dusDan heb je met de uitbater gechat !
Hangt ervan af bij wie.Bij https://www.body2balance-massage.be/ gaan de slipjes wel uit vermoed ik, daar is ook wel heel veel mogelijk.
Wie dan ?Hangt ervan af bij wie.
Lees eens heel de topic, dan weet je bij wie wat (meer) mogelijk is.Wie dan ?
Ze is gestopt. De baas heeft het me bevestigd !Misschien offline tijdens vakantie?
Ineens veel verloop!Zina is ook weg![]()
Goed gevonden, thanks!![]()
Joyfull massage
NIET BESCHIKBAAR: woensdag 1/01 Alle infoâ¬ï¸ Hey , Ik ben Joy, een op en top vlaamse spontane jongedame die jou graag ontvangt voorwww.redlights.be