Algemeen Massage Tetiana Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FBSNDG

Wandelaar
Forumpionier
29
06/07/21
15
Mijn ervaring hier was zeer matig. Als eerste kwam ze zo'n 10 minuten te laat. Okay, kan gebeuren, maar niet echt een goed begin. Daarna naar de massagekamer waarbij haar hond ook gewoon in de kamer blijft (en duidelijk te horen is aan het hijgen en soms ook blaffen als er een andere hond buiten blaft). Ik had gekozen voor body to body voor een uur maar 90% van de tijd kreeg ik gewoon een ontspanningsmassage, zonder body to body, die ook nog eens zeer matig was. Het was vooral hard wrijven. Af en toe deed ze wat zachter en dat voelde al een stuk beter. Daarna door naar het bed en face to face voor het body to body gedeelte. Dit stuk was wel geil en lekker, maar dus een heel klein deel van de ervaring. Ik twijfelde dus haar, Angelika en Olga, maar toch verkeerd gekozen. Ze zag er overigens ook knap uit en ze zei dat ze ook sex erbij doet voor 150. Voor mij geen herhalingsgevaar.

Ik ben er onlangs geweest. Ze ontvangt in Amsterdam west, parkeren met blauwe kaart! Heb gekozen voor einde op bed en dat beviel me prima. Die hond is niet storend, Tatiana of Neva is een lekkere milf, waar veel mogelijk is. Douchen na afloop en een colaatje of fanta na. Ik kom zeker terug!

Terug
Bovenaan Onderaan