Recensie Massage Studio Yan. 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkie44

Newbie
3
07/07/23
3
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
€ 90
Altijd weer een verrassing wie ik krijg voor een massage,
Dit keer Wendy, een hele leuke nette verschijning, lange broek en een gesloten vest
Maar als de btb aanbreekt pelt ze de degelijke kleding weg, en er komt een vamp tevoorschijn.
Ik werd er zo geil van, en dame ook, zeer sensitieve tepels, en geschoren kutje zeer nat
B cup, een heerlijk uurtje beleefd
Mij zien ze zeker nog eens deze week

Ben hier zelf ook meerdere keren geweest. Laatste keer kreeg ik een wat oudere dame van rond de 50. Deze dame is niet echt aan te raden.. Is wendy de wat jongere dame van rond de 30? En zou je misschien wat meer kunnen vertellen over wat er mogelijk is? Ik weet uit ervaring dat de ene dame wat meer doet als de ander..

Ben hier zelf ook meerdere keren geweest. Laatste keer kreeg ik een wat oudere dame van rond de 50. Deze dame is niet echt aan te raden.. Is wendy de wat jongere dame van rond de 30? En zou je misschien wat meer kunnen vertellen over wat er mogelijk is? Ik weet uit ervaring dat de ene dame wat meer doet als de ander..
Je moet het gewoon proberen allemaal, ik heb mogen ervaren allemaal, misschien was ze er wel aan toe,
Ik zeker!!

Terug
Bovenaan Onderaan