Sushi-lover
Newbie
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Vingeren
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Er naar toe gereden zonder afspraak, zit naast de Arkarden boven de Subway.
ontvangst door een chinese dame van rond de 45, slank en verder gemiddeld.
nam me mee naar een kamertje en zag in de verte nog even kort een jongere en knappere dame staan.
Op het kamertje vroeg ze hoelang ik wilde en gaf aan een uurtje. ze vroeg ook ook btb wilde en zei ja graag.
Bed was netjes bedekt met papier op de handdoek, nadat ontkleed op bed te gaan liggen masseerde ze eerst de rug lekker stevig droog en daarna met olie.
Na een half uurtje begon ze te teasen achterlangs en volgde de btb over mijn rug en billen ze tilde mijn handen op om die op haar benen te leggen om aan te geven dat terug masseren mocht
toen omdraaien en volgde btb in 69 en genoot ze van mijn tong, zij bleef verder masseren tot het einde.
daarna samen onder douche.
Een glaasje water en een snoepje en zei tot de volgende keer.
ontvangst door een chinese dame van rond de 45, slank en verder gemiddeld.
nam me mee naar een kamertje en zag in de verte nog even kort een jongere en knappere dame staan.
Op het kamertje vroeg ze hoelang ik wilde en gaf aan een uurtje. ze vroeg ook ook btb wilde en zei ja graag.
Bed was netjes bedekt met papier op de handdoek, nadat ontkleed op bed te gaan liggen masseerde ze eerst de rug lekker stevig droog en daarna met olie.
Na een half uurtje begon ze te teasen achterlangs en volgde de btb over mijn rug en billen ze tilde mijn handen op om die op haar benen te leggen om aan te geven dat terug masseren mocht
toen omdraaien en volgde btb in 69 en genoot ze van mijn tong, zij bleef verder masseren tot het einde.
daarna samen onder douche.
Een glaasje water en een snoepje en zei tot de volgende keer.