Massageliefhebber
Newbie
- 11
- 10/10/21
- 14
nee niks met de voetjes gedaanheeft ze nog wat met die voetjes gedaan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerennee niks met de voetjes gedaanheeft ze nog wat met die voetjes gedaan?
wat zij doet man dat is niet normaal. orgasmes komen uit mijn tenen. mijn eigen meisje waar ik oneindig van hou, krijgt mij niet zo stijf, geil en opgewonden als queen massage. vreselijk om toe te geven maar het is zo. misschien omdat het 1 richtingsverkeer is en dat ik niks terug mag doen bij queen wat het zo geil en spannend maakt.
Heeft iemand een recente link naar haar ad? Ik kan hem op SJ niet meer vinden.
2 minuten want ik app haarHoe lang duurde het bij jullie voordat ze reageerde op jullie bericht ?
Appje sturenKlinkt allemaal erg aantrekkelijk... Heb haar ook een berichtje gestuurd via SJ.. ben benieuwd waneer ze me kan ontvangen..
Dan heb je wel haar telefoonnummer nodig .....Appje sturen
Good evening, is this the correct link? https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/relaxmassage-met-erotische-invloeden_7806958 or could you please provide the correct link? I have been waiting for years to get into contact with her. Thanks in advance.The first contact should go by sexjobs message. In my case, it took me ten days to get an answer.
After that you only have her phone number to be able to send texts.
Ja.Good evening, is this the correct link? https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/relaxmassage-met-erotische-invloeden_7806958
Ik zal haar dan tijdig nog eens benaderen voor een afspraak. Ze lijkt me wel heel goed.ja het duurt even voor ze reageert. ben vaker geweest maar moet ook soms even wachten voor een afspraak. ze ontvangt niet veel dus geloof best dat ze een wachtrij heeft want zo goed is ze wel. pas weer een afspraak bij haar gehad na een aantal maandjes gewacht te hebben. onze agendas kwamen niet overeen maar ze doet wel haar best om tijd te maken. wat was ik blij toen ik er weer lag. nog steeds even lekker, even geil, even goed, misschien wel beter, even gezellig en even vertrouwd. tot snel weer lieve dame