Massage en sex welke volgorde?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lexvanutrecht

Newbie
18
08/09/21
11
1
Zelf ben ik iets meer van eerst sex daarna massage doordat je dan heel relaxed de tijd kan volmaken. Aan de andere kant is het okk soms lekker om langzaam opgewarmd te worden met een massage en dan te vervolgen met knallende sex. Al vind ik het dan vaak moeilijk om niet heel snel klaar te komen.
Anyway benieuwd naar jullie voorkeuren ervaringen en eventueel tips.

Mijn voorkeur is massage als voorspel. Elkaar lekker in de olie zetten. Haar borsten lekker kneden Lekker om haar poesje heen masseren. Samen glibberen met body to body.
Als alles super relaxt en vertrouwd voelt, dan is de sex ook veel lekkerder + dames vinden het fijn als je niet meteen gericht bent op penetratie, maar ook samen sensitief kan zijn.

Ik ben net terug uit azie en heb gebruik gemaakt van sex inclusief massage optie. Dit werkt net iets anders dan in Europa aangezien er een dame is die masseert en een andere dame voor de sex. Je mag kiezen of je eerst sex of een massage wilt. Ik heb gekozen voor eerst sex en daarna een massage. Vreemd genoeg mocht ik alleen de dame voor de sex uitkiezen. Wie mij ging masseren was een complete verrassing.

Eerst samen gedouched en daarna over gegaan tot de daad. Na de daad weer samen gedouched en aangekleed.

Ik moest op de kamer blijven en toen kwam er iemand langs om het bed/tafel te verschonen. Toen alles verschoond was kwam de masseuse langs en moest ik weer onder de douche. Dit keer een meer soapie erotische douchebeurt.

Massage duurde een uur. Na 20 min moest ik me omdraaien en vroeg ze of ik voor de eerst keer al klaar wilde komen. Ik dacht dat het een communicatie probleem was en na het sex vond ik het 20 min prima. Tot mijn verbasing werd ik na het klaat komen netjes schoon gemaakt en moest ik me weer omdraaien op mijn buik en ging ze verder met masseren. Je raad het al er kwam dus nog een tweede sessie aan. Dit keer kwam ze naast me liggen en ze begon aan me tepel te likken tijdens het aftrekken.

Toen ik klaar was gekomen gingem we samen douchen.

Een lang verhaal maar ben blij dat ik voor eerst sex en daarna massage had gekozen.

In NL kies ik liever voor massage als voorspel en daarna sex.

Ik ben net terug uit azie en heb gebruik gemaakt van sex inclusief massage optie. Dit werkt net iets anders dan in Europa aangezien er een dame is die masseert en een andere dame voor de sex. Je mag kiezen of je eerst sex of een massage wilt. Ik heb gekozen voor eerst sex en daarna een massage. Vreemd genoeg mocht ik alleen de dame voor de sex uitkiezen. Wie mij ging masseren was een complete verrassing.

Bijzonder.
Welk land in Azie ?
En ging het ook zo bij andere gelegenheden in dat land ?

(ik heb ook redelijk wat reis ervaring in Azie, en dit herken ik niet. Als er ook sex mogelijk is bij de massage is het gewoon de masseuze die dit aanbiedt en doet ).

Terug
Bovenaan Onderaan