WHEM Massage Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er geweest. Afspraak maken was niet simpel, maar uiteindelijk toch gelukt. Mooie dame, vriendelijk, lief, zachte stem, niet meer van de jongsten maar nog een heel knap lichaam, weliswaar met gecementeerde borsten. Afknapper: kreeg niet de kans om douche te nemen, hoewel ik een fietsrit van 50 km achter de rug had…we waren 100€ overeengekomen voor uurtje body to body. De handdoek op de massagetafel rook niet fris….Merendeel bestond echter uit rugmassage zonder body terwijl mevrouw kleed aanhad. Dan toch een goeie 10 minuten b to b met slip op een te kleine massagetafel, uiteindelijk afgetrokken waarbij ik nogal (te) rap mijn visjes wegschoot. Al bij al zeker niet slecht, maar gezien de afstand is het herhalingsgevaar niet heel groot.

Voor hetzelfde heb ik dus 130 betaald.

Op mijn vraag of ze topless was, antwoorde ze naakt, maar ook bij mij bleef de slip aan. Aanraken, was geen probleem zei ze op voorhand, alleen gaat ze zo zitten dat je haar niet kan aanraken.
Moest aangeven wat het belangrijkste was het relax of het sensuele. Duidelijk aangeven dat het teasen en opwinden belangrijk was. Weinig van gemerkt. Veel te lang achterzijde zonder enige vorm van teasen. En uiteindelijk bij het omdraaien moet het dan allemaal snel, snel.

Dame zelf mag er zeker nog zijn, om dan toch met positieve noot af te sluiten.

Terug
Bovenaan Onderaan