Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVan haar uit zou ik zeggen, hartstikke slimme move. Als er mannen zijn die dat willen / kunnen betalen....minder werk voor meer geld, what's not to like. Maar voor mij (en volgens nog veel meer) is het bizar hoog. Een jaar geleden was het nog 170 per uur....En dan rekent ze volgens mij ook nog extra's. Ik wilde haar altijd nog een keer bezoeken, maar dit is wel een forse verhoging...
wij willen zoiets voor onszelf ook ;-).minder werk voor meer geld, what's not to like.
Oh dat is een slimme berekening zeg. Nooit over nagedacht.en toch komen er minder klanten
als je van 6 naar 5 gaat maakt ze 50 piek winst, maar van 6 naar 4 maakt ze 200 verlies
wel meer tijd om op je telefoon te zitten
een ding is zeker, niks is zeker.1 ding weet ik zeker
als een DVP minder klanten op een dag ziet, komt dat de date ten goede
Misschien prijzen ze zich niet uit *de* markt maar uit *onze* markt en is dan voor sommigen van hen heel voordelig ;-)Dame prijst zich volgens mij zo een beetje uit de markt.
Dit vind ik overigens van meerdere dames.
Je vergeet een tussenstap van 200 , dit voorjaarTja, vorig voorjaar 150, afgelopen najaar 170 en nu al 250.
Je gaat dan toch kijken, hoe is iemand in 1 jaar 100 euro meer waard geworden.
Het antwoord lijkt me helder.
60Van 150 naar 250 is een verhoging van 66%. Ging mijn salaris maar met dat percentage omhoog.
Het is misschien een aanrader,maar €250,- voor een uur is wel veel geld.Fijn dat ze terug is. Echt een enorme aanrader.
De prijs per uur is wel met 20 omhoog gegaan.
Ze is een slimme, vrolijke, perfect Engels sprekende topper met een soort nymfomatische inslag. Als je het mij vraagt heb je daarmee de ideale combi te pakken.
Los van haar eigenschap om instant opgewonden te raken heeft ze nog een aantal grote pluspunten.
Haar lichaam… waanzinnig.
Ja dit was een verhaal uit de 150/170 tijd, vorig jaar dus.Het is misschien een aanrader,maar €250,- voor een uur is wel veel geld.
ik vind Korps Mariniers zwaar onderbetaald. Toch zijn er mensen die dat doen tegen de aangeboden salaris.On the other hand, would anyone of us do what they are doing for less than 250e per hour ??
Niet beneden €150On the other hand, would anyone of us do what they are doing for less than 250e per hour ??