Recensie Mary, Maasmechelen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NightRaZoR

Wandelaar
95
19/10/22
59
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/young-mary-horny-and-sweet-prive-only.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al een paar keer een goeie date gehad met haar. Foto's kloppen allemaal. Spreekt echter geen woord Engels en is wat verlegen. Is echter niet te merken tijdens de daqd, daar verder ook niks op aan te merken was heerlijk. Het is jammer dat ze geen Engels spreekt anders was het 5 sterren geweest.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/very-relax-date-with-suck-without-cd-room-with-air-conditioning.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Had oorspronkelijk een andere afspraak in Maasmechelen, maar dame kon opeens niet meer, dus alternatief gezocht en bij Mary uitgekomen. Contact via WA verliep redelijk vlot. Ze ontvangt in een groot huis waar nog andere dames zitten. Ligt langs een drukke snelweg, maar de ingang is achteraan en afgeschut, dus je moet niet voor jan en alleman in de kijker staan. Gelukkig maar, want toen ik stuurde dat ik er was, stuurde ze terug eerst nog te moeten douchen. Pas na een dikke 20 minuten over de afgesproken tijd kon ik naar binnen. Chance dat ik geduldig ben.

Foto's kloppen inderdaad. Een leuk uitziende jonge vrouw, normaal gebouwd met pronte natuurlijke borsten. Inderdaad wat verlegen en stil. Heeft de hele date misschien 20 woorden gezegd. Maar, ze weet wat ze doet, en na een beetje met elkaar spelen stond hij paraat. Pijpen was goed. Wou er eerst een condoom rond doen, maar deed het zonder toen ik het vroeg. Zoenen deed ze ook, maar moest er wederom naar vragen, en ze nam geen eigen initiatief. Tongzoenen ook, maar sporadisch en heel voorzichtig.

Op de sex kon ik daarentegen weinig aanmerken. Verschillende standjes, en ze deed goed mee. Uiteindelijk in doggy het condoom volgespoten. Even opfrissen en uitpuffen, waarbij het me wel stoorde dat ze naar haar gsm greep. Niet lang, maar toch. Aandacht terug bij voor ronde twee. Eerst haar neergelegd en met m'n tong haar poesje grondig verkend. Leek in de smaak te vallen. Overgaan naar 69 en daarna nog eens lekker geneukt in verschillende standjes. Dat tweede orgasme komt soms wat moeilijk, dus er kwam wat handwerk aan te pas. Deed ze eigenlijk heel goed. Traag en zacht in het begin en langzaam de intensiteit opbouwen. Tenenkrullend. Even alles terug proper, afscheid genomen en vertrokken.

Beetje dubbel gevoel bij. Op zich een goede date, zeker 4 sterren waard. Maar dat niet klaar zijn op het afgesproken uur en prullen met haar gsm kost haar punten. Herhaling? Misschien.
 
Ik was gisteren ook in de buurt omdat ik ging stappen daar. En wilde van tevoren nog stoom afblazen. Kon geen review van haar vinden en twijfelde teveel.
Toch jammer maar thanks voor de review. Denk dat ik de volgende keer toch een afspraakje ga maken
 
Ik was gisteren ook in de buurt omdat ik ging stappen daar. En wilde van tevoren nog stoom afblazen. Kon geen review van haar vinden en twijfelde teveel.
Toch jammer maar thanks voor de review. Denk dat ik de volgende keer toch een afspraakje ga maken
Mogen we dan van jou afspraakje volgende week ook eens een review lezen?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-blowjob-naturalwet-and-tight-pussy-only-prive.html
Totale kosten (in euro)
150
laatst geweest met goede hoop door al deze positieve revieuws maar bij aankomst heel kil geen woord gezegd. oogt heel ongeïnteresseerd en liet dit ook tijdens de daad merken gaan zo zitten dat je nergens aankan. voor 1 uur betaald na 30 minuten heb ik het afgetrapt.
 
Vorige week bij Marianne geweest.
Niet op de drukke weg, maar op de Koudenbergstraat. Vlakbij M2 shoppingcenter.
Leuke meid om te zien. Niks mis mee. Lekker figuurtje met nep tieten.
Maar eigenlijk had ik gelijk moeten omdraaien.
Eerste woord wat uit haar kwam was "money"!!! Daarna kon ze geen letter Engels meer.
Vieze kamer, bed vol met sportvlekken en geen mogelijkheid tot wassen.
voelde me gewoon vies toen ik weg ging.
Pijpen was alleen kusjes geven. Zonder cd afgesproken, maar alleen met was mogelijk.
Herhalingskans, 0,00000!!!!
 
Jammer van die 100 euro.
Ik had beter aan de andere kant de grens over kunnen rijden en naar de Relax lounge in Aken kunnen gaan.
Ook wisselende dames met verschillende nationaliteiten, maar heel proper, een nette ontvangstdame, schone badkamers en kamers.
Voor mij geen rondtrekkend Spaans circus meer.
 
Vorige week bij Marianne geweest.
Niet op de drukke weg, maar op de Koudenbergstraat. Vlakbij M2 shoppingcenter.
Leuke meid om te zien. Niks mis mee. Lekker figuurtje met nep tieten.
Maar eigenlijk had ik gelijk moeten omdraaien.
Eerste woord wat uit haar kwam was "money"!!! Daarna kon ze geen letter Engels meer.
Vieze kamer, bed vol met sportvlekken en geen mogelijkheid tot wassen.
voelde me gewoon vies toen ik weg ging.
Pijpen was alleen kusjes geven. Zonder cd afgesproken, maar alleen met was mogelijk.
Herhalingskans, 0,00000!!!!
Bedoel je deze?
Zo ja, dat is een andere dame dan van dit draadje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan