Gisteren in een geile bui... ik was eigenlijk van plan om Ella uit Genk te bezoeken gezien ze nu dichtbij achter het raam in Gent werkt. Maar het duurde wat lang eer ik haar nummer te pakken kreeg en bevestiging had dat ze effectief in Gent stond. Ondertussen Mary gecontacteerd via Whatsapp. Ze reageert traag (telkens 20 minuten tussen de WA berichten), maar toch tot een afspraak gekomen. Ik dus de auto in richting Leuven. Ze ontvangt pal in het centrum op een mooi appartement.
De foto's op RL zien er geweldig uit, sommigen wat glossy maar het is identiek het meisje van de foto's.... wat een plaatje! Redelijk groot, zeker op hakken, een prachtig stel fake borsten en een lekkere stevige kont. Echt een ongelooflijk lekker ding.
Ze praat perfect Engels en is een heel aangename rustige dame in de omgang. Meteen zaten we op dezelfde golflengte en konden we relaxed over alles praten en grapjes maken. Ze is erg gesteld op hygiëne... verplicht mondwater, dan de douche in en vervolgens deo onder de oksels. Ik had me afgedroogd maar was blijkbaar nog wat nat aan mijn benen en zij nam de handdoek, zette zich op haar hukken en wreef me helemaal droog. Leuk plaatje wel, zo'n ongelooflijk mooie vrouw op haar hukken die de handdoeken tussen mijn benen wreef
.
Ze nam me bij de hand en leidde mij naar het bed. Daar aangekomen draaide ze zich om en begon heerlijk te tongzoenen terwijl ik haar lichaam kon betasten. Ze zoent heerlijk met die volle lippen en ondertussen wreef ze over mijn kleine vriend die snel groter werd. Ze draaide zich om, boog voorover en schuurde haar heerlijke kont tegen mijn lid... wat een zicht en gevoel! Ze kwam terug omhoog en leidde mijn handen naar haar heerlijk stel tieten... ik kneedde ze enthousiast terwijl ze haar hoofd draaiden met terug begon te tongzoenen... jammie! Heerlijk opwarmer!
Ze duwde me op bed, draaide zich om met haar kont naar me toe en deed heel traag haar slipje uit... pff wat een zicht en wat een lichaam heeft zij! Ze kroop op me, kuste mij en bood me haar borsten aan terwijl ze met haar hand over mijn ballen en pik wreef. Ik stond keihard!
Pijpen doet ze met condoom (zonder is 50€ extra - maar gezien de prijs van 200€/uur heb ik deze optie niet genomen.). Ze laat wat speeksel uit haar mond over je lul lopen en zuigt dan het condoom er over. Ze pijpt goed en af en toe heel diep en zuigt en likt ook lekker je ballen, maar met condoom mis ik toch steeds wat gevoel. Dus niet slecht maar toch ook niet wauw... volgende keer toch maar die 50€ extra leggen.
Na een tijdje draaide ik haar op haar rug, kuste haar vol op de mond en zakte af naar haar borsten... snel deed ze haar BH uit en twee fantastische tieten kwamen tevoorschijn. Ik likte en zoog aan haar tepels die lekker hard werden terwijl ze goedkeurende kreunde... mmmm lekker. Ik daalde verder af en kuste haar buik en de binnenkant van haar dijen. Ik had hier ergens gelezen dat ze niet hiled van een te grote fixatie op haar clit in het begin, dus ik pakte het traag en langzaam aan. Ik likte haar beide liezen en ging een tijdje met mijn tong langs haar schaamlippen. Ik zag, hoorde en voelde dat ze dit wel kon appreciëren. Uiteindelijk een hele tijd haar kutje en clitje gelikt.. ze lag zo mooi met haar benen open terwijl ze met haar borsten speelde en kreunde... Dus zo mijn pik in haar poesje geduwd. Ik zoende haar op haar mond en nek terwijl ik ze lekker neukte in missionaris. Af en toe duwde ze haar borsten naar boven om er lekker aan te zuigen.
Na een tijdje gleed ik uit haar, nam plaats naast bed en draaide haar met haar heerlijke kont naar me toe. In doggy nam ik haar heerlijk met lange diepe halen... ze nam zelf over en bewoog haar heerlijke kont ritmisch over mijn pik... wat een zicht! Ik duwde haar op bed en begon neukte haar lekker stevig verder half doggy half zijwaarts. Wat een lichaam heeft deze vrouw toch... zo een heerlijke malse kont en dan die twee tieten die heerlijk liggen te wiebelen.
Even pauze want we waren beiden bekaf en ik stond tamelijk in het zweet (warme kamer). We dronken een glas water om er daarna terug in te vliegen.
Ik vleide mij op bed, en zij kroop over het bed naar me toe, en begon heerlijk terug aan mijn ballen te likken en te pijpen. Eens ik terug goed hard was kwam ze op me zitten en reed me heerlijk af... waauw!! Ze draaide zich om in reverse cowboy en begon stevig over mijn pik open neer te gaan. Wat een zicht om die heerlijke kont op en neer over je lul te zien gaan terwijl ze geil achterom kijkt, haar borsten kneed. Ze leunde achterover, steunde met haar hand op mijn borstkas en dreef het tempo nog wat op... goddelijk! Ik voelde dat the point of no return vlakbij was... ik duwde haar van me af en draaide haar terug in missio... ik duwde mijn keiharde lul in haar poesje en dreef langzaam het tempo op terwijl ik haar mond en borsten kuste... Snel was ik stevig in haar kutje aan het pompen terwijl ik haar voeten in mijn handen nam en haar benen wijd open spreidde... zij speelde met haar borsten en moedigde me aan haar... een paar seconden later kwam ik heerlijk klaar.
Na het uithijgen en de douche hadden we nog een uitgebreid en zeer aangenaam en interessant gesprek (details hou ik voor me) waarbij ze zeker niet gehaast was om me buiten te jagen. Ruim over het uur liep ik terug de Leuvense binnenstad in, nog steeds enkele zweetdruppels op het voorhoofd.
De prijs is niet mals (200€/uur zonder
PZC), maar het is echt wel een lekkere en leuke vrouw.