Recensie Mary (Ieper/Opwijk) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
545
10/12/21
471
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-latina-340.html
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heel af en toe bezoek ik wel eens een latijns-amerikaanse vrouw daar deze een deugddoende massage ENORM kunnen appreciëren :p. Mary haar profiel stond al een tijdje op mijn radar want als je kijkt naar die foto's dan zou je toch wel heel benieuwd zijn om deze in het echt te kunnen zien.

Dus even appen voor een afspraak, ging vlotjes - maar had ook meteen al door dat ik niet met haar rechtstreeks bezig was. Eenmaal ter plaatse aangekomen in Ieper; de deur ging open en ik kreeg een vrouw voor me die hoegenaamd niets geleek op de foto's, met andere woorden gewoon gestolen foto's
- Geen 170 cm maar eerder 150 cm
- Niet slank zoals op de foto's, eerder klassieke lichaamsbouw en een iets dikkere kont, hoe kan het ook anders bij een latijnse vrouw 😜
- kon maar wat basis engels
- maar wel een leuk vriendelijk snoetje en heel uitnodigend gedrag, vroeg me zelfs 3 keer "of ze OK was?" :LOL:

Had zit in een verzetje dus ik heb gewoon het beste ervan gemaakt - en tot mijn grote verbazing heb ik me wat kunnen amuseren en zij blijkbaar ook.
Naderhand lagen we in elkaar armen onder een knus dekentje waarbij ze me dan haar naam en rechtstreeks nummer gegeven heeft. Maar ben niet van plan haar ooit terug te bezoeken. Ze is gewoon mijn type niet en de misleidende gestolen foto's zijn een bewuste stap om mannen om de tuin te leiden.

Gewoon bijzonder dat ze geen eigen foto's gebruikt, het is geen klassieke oplichterij van mannen snel buiten te werken of dingen gaan weigeren want ze gaat er wel degelijk voor dat je een leuke tijd kan beleven met haar. Echt bizar...

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan