KloptIk heb haar afgelopen maandag een bericht gestuurd terwijl haar advertentie uit stond en kon gewoon terecht.
Nee heb je en ja kan je krijgen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKloptIk heb haar afgelopen maandag een bericht gestuurd terwijl haar advertentie uit stond en kon gewoon terecht.
Nee heb je en ja kan je krijgen
KloptHoi, kan iemand haar nummer voor mij bevestigen(laatste 2 cijfers) 08? Weet niet zeker of ik de juiste namelijk heb.
Dank!
Ze wist mij te vertellen misschien ergens in februari weer.@FBSNDG
Shit dat is balen ik stond op het punt om contact met haar te zoeken voor een afspraak. Ik zie dat haar advertentie ook offline is. Erg jammer voor mij hopelijk komt ze snel weer terug.
Geen vriendin gezien toen ik er was.Klinkt goed allemaal! Ik lees hier dat ze een vriendin heeft in het appartement - wie is deze dame en is dat de moeite waard voor een trio ?
Afgelopen maandagmiddag bracht ik, zoals ik hierboven al aangaf, een leuke middag door met Martina, die me ontving in een appartement in Amsterdam-Noord. Toevallig had ik in dezelfde tijd ook een ontmoeting met een dame waarvan ik de naam zal bedekken met de mantel der liefde.
Martina herkende me, stelde me op mijn gemak, schonk me een kop koffie in en vroeg of ik nog een colaatje lustte. Toen ik onder de douche vandaan kwam, had ze nog een soort lingerie aan, die het spannend maakt. Kortom, ze schiep een prettige ambiance. Ik voeg nog toe dat er listerine was op de douche; de hygiëne was oké.
De andere dame begroette me vriendelijk, toonde me de weg naar de douche (geen listerine) en trok in de tussentijd haar kleren alvast uit. We konden meteen aan het werk.
Uiteraard mag een dame ervoor kiezen meteen ter zake te komen. En uiteraard zijn er mannen die ook meteen ter zake willen komen en geen behoefte hebben aan een kop koffie en een praatje. Dat mag allemaal.
Maar wie prijs stelt op een beetje gezelligheid, is bij Martina aan het juiste adres. En technisch klopt het ook allemaal goed.