Recensie - Martha - Hofje 10 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

firm

Newbie
7
09/08/24
6
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen woensdagochtend Martha in Hofje 10 weer eens bezocht. De laatste keer was, denk ik, 2 jaar geleden.
100 euro gegeven bij binnenkomst. Martha had zich net gedoucht. Haar krullend haar, nieuw kapsel wat haar goed staat, rook lekker fris.
Voorspel, haar bh uitdoen, beetje kusjes, wat voelen en strelen. Harde tepels had ze. Terwijl ik mij waste, streelde zij mijn rug. Ook Martha had er zin in.

Ze ging zitten en zc pijpte ze mij. Lekker, zei ze. Ik vlijde haar achterover, en begon haar te beffen.
Ik wist dat ze dit heel lekker vindt. Bij vorige bezoeken ging ze meermalen zonder aansporing op m'n gezicht zitten, of zich in positie 69 laten beffen.
Ik merkte dat ze zich aanspande. Ze kwam klaar.

Ik ging er nu bij liggen. Even bijkomen. Martha kroop in positie 69 bovenop mij. Terwijl zij mijn ballen likte en mij pijpte, nog steeds zc, likte ik haar klitje, en stopte tegelijk 2 vingers in haar kutje, en voorzichtig 1 vinger in haar kontgaatje.
Dit beviel Martha, want ze begon geil op mijn vingers te rijden. En kwam weer klaar.

Nu nam ik plaats op mijn knieën op het bed. Martha ging er zijdelings voor liggen, en begon zc te pijpen.
Ze had de tissue al klaar, cim wil ze duidelijk niet. Tenminste, niet bij mij.
Toen ik bijna klaar kwam, haalde ze mijn pik uit haar mond. Ik trok er even stevig aan, en spoot over haar bovenlichaam.

Wassen, aankleden. Doei, tot de volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan