Algemeen Marokko

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat zijn ongeveer de prijzen? Spreek je Frans of Arabisch?
Zoals ik al zei heb enkel massagesalon gedaan .
Rond 250 dirham voor massage en 500 dirham voor extra's ( wat hoog is, kan denk makkelijk aan 300 mits onderhandelingen) .

Voor de taal spreek een beetje Frans maar eigenlijk spreken ze allemaal de taal van geld in massagesalons. Finission is wat ze op einde vragen en ja knikken als je extra's wilt? Prijs vooraf afspreken best.

Het is ook beter om pas na augustus te gaan , alles is duurder in de zomer .

Voor andere plekken zou ik Tanger zeker vermijden . Het is een hotshot geworden voor drugsdealers en Arabieren uit midden oosten die met geld strooien .

Nog een tip is map openen op Snapchat , daar kan je verhalen lezen van hotspots in de buurt . Zo kan je meteen zien welke volk ernaartoe gaat .

Zoals ik al zei heb enkel massagesalon gedaan .
Rond 250 dirham voor massage en 500 dirham voor extra's ( wat hoog is, kan denk makkelijk aan 300 mits onderhandelingen) .

Voor de taal spreek een beetje Frans maar eigenlijk spreken ze allemaal de taal van geld in massagesalons. Finission is wat ze op einde vragen en ja knikken als je extra's wilt? Prijs vooraf afspreken best.

Het is ook beter om pas na augustus te gaan , alles is duurder in de zomer .

Voor andere plekken zou ik Tanger zeker vermijden . Het is een hotshot geworden voor drugsdealers en Arabieren uit midden oosten die met geld strooien .

Nog een tip is map openen op Snapchat , daar kan je verhalen lezen van hotspots in de buurt . Zo kan je meteen zien welke volk ernaartoe gaat .

Bedankt voor de uiteenzetting.
Dus Meknes is een aanrader?
Ik heb Casablanca, Rabat en Marrakesh ook op mn lijst staan. Ben je daar toevallig ook geweest?

Marrakech ben ik al geweest , duurder dan meknes maar meer opties .
Meknes is goed voor een korte trip, enkele daagjes .ook veel rustiger dan Tanger of Marrakech op dit moment. Marrakech zou ik ook na zomer pas gaan dan dalen de prijzen wel . Voor spa's zelfde als bij spa's in meknes , zoek kleine spa's op. Stad zit vol met massagesalons . Voor gfe moet je meer op zoek gaan naar bars enz of online oppikken.

Prijzen kunnen in Marrakech extreem verschillen, net als de meisjes. Van girl next door tot topmodellen .

Rabat niet geweest maar daar is ook veel mogelijk. Casablanca vermijdt iedereen wel , te druk en niet gezellig

Het zou me niet verwonderen indien er een "inlands" circuit is waar de toeristen geen toegang toe hebben. Dat is zelfs in landen zoals Thailand zo. Het overgrote deel van de sex-industrie is er voor de lokale mannen.
Yes klopt. Ik zelf ben van Marokkaanse roots en ga er iedere zomer naartoe. De inlandse circuit waar jij het over hebt bestaat inderdaad. En die is gecatered puur voor Marokkaanse mannen. Berberse meiden die eruit zien als topmodellen je hebt er alles jonge 18/19 jarige tot en met milfs, slank en curvy, bruine ogen en groene ogen vaak hebben er veel een zeer unieke berberse look zoals naturel blond haar met blauwe ogen + de marokkaanse rondingen en mentaliteit erbij.

Deze meiden zijn te vinden in de Midden-Atlas maar ik raad het jullie niet aan als jullie niet Marokkaans zijn. Er heerst daar een enorme Cleuh-Zayane berbers mentaliteit. Dus de lokale mannen zijn daar heel beschermend over de lokale vrouwen daar. In hun mind mogen die vrouwen daar het alleen doen met een Marokkaanse man en bij sommige zelfs gaat het nog verder en mogen ze het doen met alleen iemand van hun stam.

Zeer goedkope prijzen, matchen de koopkracht van de locals daar dus je kan meid heel de nacht voor je hebben voor 400dh-500dh en meestal is 2-3 uur 200dh. Nu ik ken deze plaatsen omdat mijn neven dikwijls deze plaatsen bezoeken.

Nu ik kan geen precieze locaties geven want het zijn vaak dorpen in the middle of nowhere. Dorpen in de buurt van Ain Leuh en Timahdite enz.

Maar toch als westerse man raad ik zo een plaatsen af want daar gaan wandelen als niet-marokkaan is vragen om problemen. Het is beter om de al bekende hotspots te frequenteren zoals bv Marrakech, Agadir, Tanger enz.

of die tijd is al lang voorbij. Wellicht had je er twintig jaar geleden heen moeten gaan, om voor een paar euro een meisje te neuken.

Internet heeft een hoop landen duurder gemaakt wat onze hobby betreft. Vrouwen openen een Instagram account en er komen honderded dm's binnen van geile mannen/simps. Vooral IG profielen van Marrokaanse vrouwen die een beetje huid laten zien worden bestookt door thirstie Marrokanen, dat komt veel minder voor, dus ze zien hun kans schoon...

Landen waar het wat moeilijker is om heen te reizen is het wel eenvoudiger, maar daar hangen weer andere risico's aan vast. Veiligheid, ziektes. Denk hierbij de sub Sahara landen. Thailand en andere SEA landen ook, die zijn wel betrekkelijk veilig.

Hoi, ik ga volgende week naar tanger. Iemand nummers(adressen) van prostititues of massaga waar ze extra kunnen bieden. Plekken waar ik naar toe moet voor grote kans op seks.
Ik heb de hammam By Sophia bezocht in Tanger.

450 MAD voor 1 uur hammam en 450 MAD voor 1 uur massage, telkens met andere meid.

De hammammeid sprak amper Engels of Frans en had een soort van zwart zwempak/wielertenue aan, had zware acne maar was voor de rest best mooi. De hammam is een zeer ruwe scrubbeurt. Op het einde beginnen de veel te lange en absurde onderhandelingen. Ik ben maar tot 500 MAD geraakt voor een handjob. Veel te duur als je er de 450 MAD van de hammam bijtelt. 950 MAD = 85 euro! De handjob was bovendien heel ruw maar all access. Ik heb haar wielertenue opzijgeschoven en uitgebreid met haar borsten en poes gespeeld en diep anaal gevingerd, maar het was telkens weer met agressief onderhandelen van haar kant, wat de sfeer totaal verziekte.

De massagemeid was dan weer een poeslieve maar manipulatieve schoonheid die goed Frans sprak. Mijn humeur was tegen dan diep onder nul, dus heb haar gewaarschuwd dat ik niets meer hoefde. Ze had het door en liet haar absurde prijs van 1000 Mad voor een handjob meteen zakken naar 500. Toen ik zelfs dan nog weigerde, bleef ze aandringen en vroeg of ik 500 zou betalen als ze erin slaagde mijn humeur te keren en me op te winden. Dat vond ik wel een leuk idee, dus ik ging de uitdaging alsnog aan. Toen volgde zeer erotisch gekronkel, waarbij ze zich volledig uitkleedde en een prachtlijf onthulde, met kleine maar stevige borstjes en een ronde, superstrakke kont. Ze heeft me zonder onderhandelen bare gepijpt, en ik kon haar uitgebreid vingeren in poes en kont. Achteraf probeerde ze me te lokken om 's anderendaags terug te keren voor anaal voor 800 MAD + 450 voor het huis. Eens buiten sloeg ik mezelf voor het hoofd dat ik 1900 MAD of 180 euro had uitgegeven voor 2 handjobs. Maar hop, weer een buitenlandse wandelervaring erbij (15 and counting).

Hey ik ben momenteel in centrum tanger. Wie kan me hier helpen. Liefst ook zo goedkoop mogelijk

Er zijn een aantal massagesalons waar je extra's kan verwachten. Midden in het centrum, op Google kan je in de reviews zien wat je kan verwachten. Ze beginnen wel extreem hoog voor Marrokaanse begrippen. Bij mij begon ze bij 1500 Dirham voor neuken. Ik zei, nou, doe dan maar alleen een massage. Uiteindelijk een handjob gekregen voor 200 Dirham.

Het leek mij de enige optie eigenlijk. Ik spreek geen Frans of Arabisch.

Ik raad de massagesalons dus aan.

Er zijn een aantal massagesalons waar je extra's kan verwachten. Midden in het centrum, op Google kan je in de reviews zien wat je kan verwachten. Ze beginnen wel extreem hoog voor Marrokaanse begrippen. Bij mij begon ze bij 1500 Dirham voor neuken. Ik zei, nou, doe dan maar alleen een massage. Uiteindelijk een handjob gekregen voor 200 Dirham.

Het leek mij de enige optie eigenlijk. Ik spreek geen Frans of Arabisch.

Ik raad de massagesalons dus aan.
Ja dat zijn toeristische prijzen volgens mij 1500 aangezien je ook de taal niet spreekt vragen ze een hogere prijs. Volgens mij kun je hier ook wel goedkoop neuken. Vorig jaar ergens gelezen dat iemand voor 100 dirham heeft gevonden.

AirBnB, Booking?😝
Ik heb een studente leren kennen via tinder. 22jaar uit tanger. Aangezien ik niet kon ontvangen. Hebben we het bij haar gedaan. Zij woont samen met haar vriendin. Ik kwam zelf met de voorstel geld voor seks, daar stemde ze in. Een studente die nog maagd is en enkel anaal deed. Afgesproken bij haar appartement, ondanks de security toch snel kunnen binnenglippen. Ze vertelde mij dat ze 3keer anaal heeft gehad en dat voelde ook zo , ze begon al te gillen enkel bij het binnenglippen van mn eikel. Ik was wild bezig en hield geen rekening met haar pijn, daar zal ze wel van gewend geraken. 2 keer klaargekomen. Ze vroeg om 700dirham 70 euro ongeveer.

Ik kan hier niet over oordelen. Bij sommige dames is (enige) pijn en ook genieten van de daad een dun lijntje. Dit vraagt wel om goed op haar te letten terwijl je zelf ook geniet.

Ik kan hier niet over oordelen. Bij sommige dames is (enige) pijn en ook genieten van de daad een dun lijntje. Dit vraagt wel om goed op haar te letten terwijl je zelf ook geniet.
Yes. Ze genoot ervan. Afentoe stootte ik wat paar minuten lang op volle kracht , er komt wel veel geschreeuw uit en valt ze plat op haar buik. Maar daar geniet ze zeker van

Je moet weten dat Marrakech zich voordoet als Europese stad met Europese tarieven. Al helemaal na de WK reclame campagne. De gemiddelde Marokkaan kan het niet betalen om daar te wonen. Veel van de dames komen alleen in het weekend naar Marrakech om snel geld te verdienen en gaan dan weer terug naar hun eigen dorp of stad.

Dus aan het begin van weekend donderdag/vrijdag tref je de mooiste dames vooral in de dure ballen tenten maar wel voor de hoofdprijs, aan het einde van het weekend/maandag kan je onderhandelen als ze geen rijke European of Emiraat gevonden hebben.

Ik denk dat de lokale mannen het vooral op macho gedrag spelen en indruk maken in de nachtclubs of op straat. Al dan niet met alcohol of drugs. Zou me niet verbazen als ze het geld wat ze van toeristen lichten gebruiken om te flashen in nachtclubs en op straat.

Je kan het met Las Vegas vergelijken.

Ik wil deze wel even rectificeren, Marrakech doet zich niet voor als een Europese stad. Maar het is een wereldstad geworden die gevormd is door alle toeristen uit de hele wereld. De markt bij zowel de prostituées als de clubs etc, zijn met de tijd gaan bewegen met wat er werd uitgegeven. En die prijzen zijn aangehouden. Ik herinner mij, dat ik in Marrakech voor €20,- al terecht kon voor een dvp.

Echt waar, Pattayamarrak? Ongelofelijk! :ROFLMAO::D Nou dacht ik eerst dat Meknès een klein provinciestadje was, met maar een paar hammams, maar het blijkt een enorme stad te zijn (dik half miljoen inwoners!) en groter dan dat hele Agadir! Ik mag hopen dat de hammams door de hele stad zijn en niet alleen maar op een bepaalde plek. Nou, als je dan maar genoeg wisselt van hammam of verzamelplaats van de dames, dan merkt niemand iets, toch?
Meknes is een enorme hoerenstad. Elke aanwezige vrouw in een discotheek is een hoer. Echt letterlijk. Kosten enkele jaren geleden voor de duurdere 150 euro. En als je half uurtje erbuiten de bergen in rijd kun je voor een tientje een heerlijke 18 jarige scoren. Of je wordt geript. Je kunt het risico nemen, of niet nemen.
Ik ga aanstaande december 3 weken naar marokko. Naar een klein vissersdorpje. 15km verderop zit een stad vol hoeren en zal een scooter huren of kopen en ermee de boel gaan verkennen

Wat neem ik mee? Geld, m'n paspoort, kamagra en een harde. Dat is het plan.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan