Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie is geweest;
De fotos zien er goed uit, de prijzen zijn om te huilen. 180, 15 min cardate + 50 voor pzc.

Wie is geweest;
De fotos zien er goed uit, de prijzen zijn om te huilen. 180, 15 min cardate + 50 voor pzc.

Er hangt wel een prijskaartje aan zeg 💰😏ziet er wel goed uit .maar voor die prijs ? Is ze dat waard ?

Moet je ze dan gewoon aanspreken met: 'hey wil je neuken tegen betaling?'. Lijkt mij een goede manier om in de problemen te komen 😅

Denk dat je beter iets kan zeggen in de trant van.
Heb je na je werk zin om iets extra's bij te verdienen ?
Klinkt iets netter maar zal denk ik positiever overkomen bij de meid in kwestie.
Verafschuwend te lezen dat meisjes die voor de supermarkten werken potentiële hoeren zijn. Slaat allemaal nergens op.

Zal het je nog sterker vertellen. Wij, mannen en vrouwen zijn beiden hoeren als je het heel zwart wit bekijkt.

Voor je ligt te sexen betaal je elkaar altijd wel wat al is het een drankje of je geeft of vraagt een sigaret. Betalen doe je elkaar altijd dus in mijn ogen zijn wij allemaal hoeren.

Alleen de beroeps SMW'ers (Sexueel Maatschappelijk Werkers) vragen veel geld voor sex. Iets wat overigens in het basispakket van de zorgverzekering zou moeten zitten.

Ruuustiig... Verhalen van vroeger altijd leuk 😁
Oké, maar even serieus: als je nu een dame zoekt, wat heb jij er dan als Pietje komt vertellen dat-ie in 1997 voor 30 gulden een Marokkaanse heeft geneukt die sindsdien is gestopt, in een club die niet langer bestaat?

Waarom doét Pietje zoiets? Wat is de gedachtegang van Pietje? Waarom denkt Pietje: 'dit is relevant, dit moeten mensen weten'?

Uiteraard heb je helemaal gelijk wandelaar, maar toch, Pietje, die overigens heer CumCum heet, dacht op 29 december 2021 ineens aan die verschrikkelijk lekkere kont van die meid waarvan hij de naam niet meer wist, maar z'n pik wist alles nog !!! 🤪

Fijn dat hij dat ff meldt hier toch? Anders had ik maar gedacht dat heer CumCum een saaie technocraat was!! Door zijn reactie weet ik... Die lijkt op mij man!! 😉
Dat soort tussen opmerkingen zijn het zout en het zoet in elke topic.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan