Voormalig lid 2809
Meubelstuk
Hebben ze zelfs in Venezuela MarokkanenIs een latina uit Venezuela. Heb haar vorige week gepakt. Beviel wel goed
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHebben ze zelfs in Venezuela MarokkanenIs een latina uit Venezuela. Heb haar vorige week gepakt. Beviel wel goed
Is een latina uit Venezuela. Heb haar vorige week gepakt. Beviel wel goed
Nee, SchipperskwartierDus jongere en goedkopere noord-afrikaanse sekswerkers in Antwerpen? Is daar een topic over? Ik wil nog een keer naar Antwerpen gaan. Dan wil ik ook gelijk een paar marokaanse / noord-afrikaanse.
Op de foto's is evenwel weinig echt te zien van haar lichaam en ik vind haar er ook niet echt Marokkaans uitzien.Iemand ervaring met deze dame? Foto's zijn top en ook nog anaal op het menu staan...
Ik wil echt weten hoe haar billen waren. Die zien er heerlijk uit.Is een latina uit Venezuela. Heb haar vorige week gepakt. Beviel wel goed
Wablief schaars in Antwerpen? Het loopt er vol met Marokkaanse. En een deel ervan moeten zich prostitueren van hun man, die vaak meerder vrouwen heeft. Laatst was ik nog in de buurt van het Centraal Station. Een relatief jong meisje (20 à 25 jaar) knipoogde naar me dichtbij de Zoo. Ben ik uiteraard niet op ingegaan. Want ik zag spionnen in haar omgeving. Die vervaarlijk alles in het oog hielden.Hey, ik ziendat er enkel een algemene topic is over marokkaanse dames maar zijn er ook goede in Antwerpen? Nederland en Brussel loopt vol van die dames maar in Antwerpen is het vaak schaars.
Lijkt me niet een "echte" Marokkaanse als ze herkenbaar op internet gaat.Emma - Cristal Prive
Heren Emma is een lieve warme sexy spontane vrouw. Seks is haar hobby en daar krijgt ze nooit genoeg van. Met haar leeftijd heeft ze al het één en ander mogen ervaren maar ze blijft nieuwsgierig en wil graag nieuwe dingen voelen en zien. Als er een goeie klik is zijn er veel wensen te […]cristalprive.nl
Krijg het hier wel een beetje warm van
Wablief schaars in Antwerpen? Het loopt er vol met Marokkaanse. En een deel ervan moeten zich prostitueren van hun man, die vaak meerder vrouwen heeft. Laatst was ik nog in de buurt van het Centraal Station. Een relatief jong meisje (20 à 25 jaar) knipoogde naar me dichtbij de Zoo. Ben ik uiteraard niet op ingegaan. Want ik zag spionnen in haar omgeving. Die vervaarlijk alles in het oog hielden.
volgens mij fake ja.Ik heb niet alles meegekregen.
Maar iemand ervaring met haar, zal me niet verbazen als ze fake is.
Vraagt om een voorschotIk heb niet alles meegekregen.
Maar iemand ervaring met haar, zal me niet verbazen als ze fake is.
Ze heeft daarna een tijd bij touch me tender in den bosch gewerkt of ze er nog is weet ik niet.Enkele jaren geleden had Karins Home in Rotterdam echt de werkelijke Marokkaanse topper Selena (haar zusje Bella werkte daar ook). Selena is vervolgens daar weg gegaan ze heeft daarna even bij Rendez-Vous Prive in Made gewerkt.
Iemand enig idee of ze überhaupt nog werkt en waar ze werkt, want wat een gemis zou het zijn. Selena wist echt hoe ze een man moest verwennen
Ze staat niet op de website, tenzij het Nadia zou kunnen zijn.....Ze heeft daarna een tijd bij touch me tender in den bosch gewerkt of ze er nog is weet ik niet.
ja zou kunnen dat ze nu zo heet...ik weet het niet is een hele tijd geleden dat ik haar zagZe staat niet op de website, tenzij het Nadia zou kunnen zijn.....
hi... weet ik niet of ze nu nadine heet... als je er eens komt kan je dan vragen of zij sarah van salon alphen was ? Maar als ik haar foto's zo bekijk denk ik dat dit niet dezelfde is... bedankt iig@seqoya bedoel je Nadine die nu in privé Almere werkt?