Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik merk dat de prijzen van marrokaanse vrouwen op kinky vaak boven de gemiddelde prijs zijn. vaak 150 voor half uur en hoger. rond 300 voor een uur. op basis van wat? daarbij zijn de meeste ook eens vrij stevig tot dik :p ik heb nu wel een goede gevonden. 18 jaartjes en lekker fit.

ik merk dat de prijzen van marrokaanse vrouwen op kinky vaak boven de gemiddelde prijs zijn. vaak 150 voor half uur en hoger. rond 300 voor een uur. op basis van wat? daarbij zijn de meeste ook eens vrij stevig tot dik :p ik heb nu wel een goede gevonden. 18 jaartjes en lekker fit.

En toen werd je wakker?😜

Fijn dat je het hier meld en meteen ook de gegevens wil delen dan...

Fijn dat je het hier meld en meteen ook de gegevens wil delen dan...
haha oh ja was wel handig geweest. kijk hier: https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/amina/ zij is lekker man. alleen zij werkt laatste tijd steeds minder tot niet. eerst elke vrij tot zondag. maar toen even gestopt en nu lijkt ze alleen op zaterdag te komen. het is wel bijna niet te doen om een afspraak te maken. hele den haag wil haar hebben :p

Ik bedoel meer op het feit dat de dames bij mm al jaren dezelfde leeftijd hebben. En dat de dames meestal al oudere zijn dan de aangegeven leeftijd.

haha oh ja was wel handig geweest. kijk hier: https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/amina/ zij is lekker man. alleen zij werkt laatste tijd steeds minder tot niet. eerst elke vrij tot zondag. maar toen even gestopt en nu lijkt ze alleen op zaterdag te komen. het is wel bijna niet te doen om een afspraak te maken. hele den haag wil haar hebben :p
Nou, zeg dat wel! Ik belde vandaag (woensdag) voor een afspraak komende zaterdag en ze zat al volgeboekt! 😲 (Trouwens ook vreemd dat ze juist in het weekend, als werkende mensen tijd hebben, later open gaan en vroeg sluiten.)

Toch heb ik nog geen recensies gezien over Amina. Of kijk ik er overheen?

Nou, zeg dat wel! Ik belde vandaag (woensdag) voor een afspraak komende zaterdag en ze zat al volgeboekt! 😲 (Trouwens ook vreemd dat ze juist in het weekend, als werkende mensen tijd hebben, later open gaan en vroeg sluiten.)

Toch heb ik nog geen recensies gezien over Amina. Of kijk ik er overheen?
ja daar was ik al bang voor. er ziijn meerdere meisjes van maison die nog geen review hebben. en die heb ik zelf nog niet bezocht dus twijfel ook nog welke de beste is. die gare fotos van hun been of arm helpen niet echt haha :D

marokkaanse dames zijn de geilste princessen die je in je bed kan krijgen.Naomie is er goed in tenminste, de geilste nachten hebben we met marokkaansen gehad
goed om te weten. Ik ga bij de eerstvolgende wedstrijd van Marokko mijn slag slaan in de Schilderswijk. De mannen zijn dan toch te druk met rellen en vuurwerk gooien 😀

Bij MM gebruiken ze met opzet jongere leeftijden. Ik sprak een keer een meid die ik eerst in Amersfoort heb geneukt en daarna bij MN. Zij vertelde me dit verhaal...maar maakt niet uit..bij MN werken wel lekkere Marokkaanse meiden.

In principe zijn Marokkaanse meiden veelal makkelijk te versieren...in Amsterdam, waar ik woon, neukt elke Marokkaanse chick en het maakt ze echt niet uit dat je niet Marokkaans bent. Dat vinden ze zelfs makkelijker.

Terug
Bovenaan Onderaan