WHEM Marlyn Doetinchem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou, vandaag maar eens geprobeerd afspraak te maken. Appcontact ging op zich prima. Concrete tijd afgesproken en plaats. Daar even bellen...en je raadt het al...geen reactie meer. Pffff.
 
Hebben jullie de laatste tijd nog contact gehad met Marlyn?
Krijg geen reacties (meer) via whatsapp en telef. nu alleen antwoord-service, maar ook geen reacties.....

G.
 
Vorige week met haar afgesproken,contact ging snel en soepel en ik kon dezelfde avond nog terecht.
Het appartement was erg netjes en schoon en Marilyn zelf is ook netjes en schoon.
Voor een vluggertje 70euro was er veel mogelijk
Tongzoenen beffen pijpen en neuken alles .
Ze heeft mij klaar geneukt in reserve cowgirl en kon hem goed hebben.
Al met al een fijne ervaring
 
Vorige week met haar afgesproken,contact ging snel en soepel en ik kon dezelfde avond nog terecht.
Het appartement was erg netjes en schoon en Marilyn zelf is ook netjes en schoon.
Voor een vluggertje 70euro was er veel mogelijk
Tongzoenen beffen pijpen en neuken alles .
Ze heeft mij klaar geneukt in reserve cowgirl en kon hem goed hebben.
Al met al een fijne ervaring
Ga snel weer eens afspreken .....
Hoeveel tijd gunde ze jouw voor een vluggertje ?
Was het pzc ?
??? appartement ??? In Doetinchem ?
G
 
Deze week bij haar geweest voor een vluggertje met pzc.

Uiteindelijk 40 min binnen geweest. Tongzoenen pijpen alles. Genoot er zichtbaar zelf ook van en kwam zelf ook klaar.

Plakte zelfs nog een dildo aan de muur en terwijl ze die bereed had ze volle aandacht voor mijn jongeheer.

Kortom top dame en echt waar voor je geld. Hier kunnen een hoop dvp's nog wat van leren
 
Laatste tijd iemand nog ervaring met haar?
Ja, paar weken geleden bij haar geweest. Beetje omslachtige manier om bij haar huis te komen. Ze geeft een straat op waar je naartoe moet. Als je daar bent moet je een foto maken in die straat zodat ze zeker weet dat je er bent. Pas daarna haar adres gekregen.
Je wordt gelijk mee naar boven genomen. In de woonkamer waren meerdere mensen aanwezig. De slaapkamer en het bed waren niet heel schoon. De seks was voor een keer wel lekker maar ik zal daar niet terugkomen. Ze vindt het niet fijn om gevingerd en gelikt te worden. Het mag wel als je persé wil maar ze geniet er niet van. Toch even geprobeerd. Ze ligt er helemaal apatisch bij. Voelde niet prettig.
Ze is broodmager en de gemiddelde man/jongen heeft grotere borsten dan wat zij heeft. Het is bij haar echt helemaal plat, alleen haar tepels steken een beetje naar voren.
 
Paar weken geleden ook weer 'even' bij Marlyn geweest.
Ze ontvangt niet 'thuis' maar in een soort van "ontvanghuis" waar meerdere dames gebruik van kunnen maken.....
Het wel/niet mogen vingeren/beffen is blijkbaar afhankelijk van de klik (en hoe verzorgd je nagels zijn?). Niet onbegrijpelijk.
Bij mij genoot ze er juist wel van!
Marlyn is dan ook lekker nat en strak .
Broodmager vind ik ook weer overdreven. Ze is petite.

Mijn ervaring. Hoe vaker je bij haar komt des te vrijer en 'makkelijker' wordt ze.
 
Ze ontvangt niet 'thuis' maar in een soort van "ontvanghuis" waar meerdere dames gebruik van kunnen maken.....
Hoi, ik las je recensie, maar heb je meer info over welke dames gebruik maken van dit huis. Er staan wel eens advertenties over Latina in Doetinchem, zijn zij ook hier aanwezig? Is dit een normale woning (woonwijk) en hoe is het parkeren?
 
Hoi, ik las je recensie, maar heb je meer info over welke dames gebruik maken van dit huis. Er staan wel eens advertenties over Latina in Doetinchem, zijn zij ook hier aanwezig? Is dit een normale woning (woonwijk) en hoe is het parkeren?
@Schorpio76
Is een gewoon woonhuis in woonwijk "de hoop".
Parkeren langs de straat.
Geen idee wie er nog meer zitten.
Het is geen adres waar je zomaar even langs kan gaan.

P.S. In deze thread graag geen algemene vragen stellen.......
 
@Schorpio76
Is een gewoon woonhuis in woonwijk "de hoop".
Parkeren langs de straat.
Geen idee wie er nog meer zitten.
Het is geen adres waar je zomaar even langs kan gaan.

P.S. In deze thread graag geen algemene vragen stellen.......

😵‍💫 Marlyn is 'verhuist' naar Neede ?😭

Iemand al bij haar in Neede geweest
 
Ik ben een paar weken geleden bij haar geweest, in Eibergen, niet in Neede. Makkelijk, discreet en gratis parkeren in het centrum. Mooie slanke vrouw. TZ inclusief, PZC + 30, anaal +30. Tongzoenen was OK, pijpen kan ze goed. Ze heeft een lekker slank lijf en kan lekker hard gepaald worden. Na een paar standjes mocht ik haar keeltje volspuiten. Ze deed haar best om niet te kokhalzen, dat lukte niet want ik bleef spuiten en het kwam er bij haar neusgaten uit en ze keek me aan met een glimlach op haar gezicht. Ik ga zeker nog een keer terug om haar anaal te nemen.
 

Fijne Internationale Dag v/d Vrede!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.805
Berichten
811.763
Leden
33.762
Nieuwste lid
Leagv91
Terug
Bovenaan Onderaan