Recensie Marloes, Roosendaal (vh Loon op Zand) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wacko

Newbie
20
09/03/22
14
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4756607-marloes
Totale kosten (in euro)
150
Enkele jaren geleden (vóór de corona periode) een date gehad met de dame die zich nu Marloes noemt, dat was toen bij haar thuis in Loon op Zand. Tegenwoordig biedt ze volgens haar advertentie alleen virtual sex aan met als locatie Roosendaal. De reden dat ik toch nog een recensie plaats is omdat ik haar strakke kutje nooit vergeten zal. En dat in combinatie met haar, ik weet dat je ervan moet houden, heerlijke volle lijf. Lekkere zachte huid, dik lijf dat als zacht stootkussen fungeert met sappige, malse borsten en billen. Wat een vrouwenvleespaleis WoW! Zou zeker nog eens terug gaan, maar volgens haar advertentie ontvangt ze niet meer. Heb het ook niet gevraagd, maar denk dat ik toch eens ga proberen.

Ik zal me de penetratie altijd blijven herinneren, haar kutje sloot zich heel strak om mijn penis heen, een hemels gevoel. Mijn ballen ontploften heftig, zo'n overweldigend gevoel….

Ze pijpte lekker grof, echt lekker kluiven aan mijn pik. Ze weet heel goed hoe wij mannen dat graag hebben 🙂

Dame was wel afstandelijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan