- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-even-dat-stukje-ontspanning-voor-jezelf-_2751874
- Totale kosten (in euro)
- 125
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Zat net op SJ en zag deze advertentie staan. Ik zou zeggen...Niet intrappen. Ben er een tijd geleden geweest. Bij haar thuis. Zij heeft een eigen vrij "spirituele" site. Zegt in de zorg werkzaam te zijn. Schept verwachtingen.. Maar helaas. In de kleine woonkamer krijg je een drankje aangeboden en maak je kennis (gaat, dat weer wel, niet van je tijd af). Stonk behoorlijk naar honden. Ruftende honden om precies te zijn. Er lagen een stuk of 3 op versleten banken.Foto's zijn volgens mij in de vorige eeuw gemaakt. Eigenlijk had meteen weg moeten gaan....maar zoals bekend loopt een man te vaak achter zijn ... aan. Dus naar boven. Einde van de rit.... zij bleef de hele tijd met een soort van kimono aan. Echt aan haar kon je niet zitten. Wat ik wel kon aanraken voelde als lege vel aan. Wellicht fors afgevallen. Na een eerste pijp beurt (kon in der mond klaar komen en ze slikte), dacht ik haar toch te kunnen neuken ....maar...madame is een meesteres om pogingen af te slaan. En ze nam het weer gauw in de mond. Dat deed ze goed. Maar het was duidelijk dat zij niet geneukt wilde worden. Om welke reden....geen idee. Hygiene? SOA? Geen trek? Het was toen een van mijn eerste ervaringen met DVP's en was toen niet assertief genoeg. Zij is goedkoop...typisch gevalletje...If you pay peanuts, you get monkey's. . Verder...ondanks haar filosofische site en praatjes schijnt in het verleden aan bare gangbangs te hebben meegedaan. En volgens mij doet zij het nu in Belgie. Maar kan de advertentie niet terug vinden. De foto's op haar SJ profiel,die toen al zeer gedateerd waren, zijn nog steeds dezelfde.