V
Voormalig lid 1253
Guest
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Op ONS 6-c zit in de dagshift Maris, ook wel Marisol genaamd. Maris is een caramel getinte dame uit de de regio Zuid-/midden Amerika. Heeft veel ervaring in dit vak en spreekt goed NL wat zeker een voordeel is. (Hoewel de taal der liefde universeel is nauurlijk ) Mijn laatste bezoek dateert van nu ongeveer 2 weken geleden en ik mag wel zeggen het weerzien na de corona-pauze was hartelijk, geil en op een eenvoudige manier kinky,
Ze heeft een mooi lichaam (grote naturele tieten; ik schat c+) guitige ogen en heel veel initiatief. Ik schat haar begin 40 maat oh oh wat is dat lastig. Ze laat met alles spelen en domineert op een voor mij aanstekelijke wijze. Er is vast van alles mogelijk maar het spel wat we spelen is genoeg voor mij.
Ook een aanrader.
Ze heeft een mooi lichaam (grote naturele tieten; ik schat c+) guitige ogen en heel veel initiatief. Ik schat haar begin 40 maat oh oh wat is dat lastig. Ze laat met alles spelen en domineert op een voor mij aanstekelijke wijze. Er is vast van alles mogelijk maar het spel wat we spelen is genoeg voor mij.
Ook een aanrader.