- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/marina-trio-and-squirt.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Onlangs deze bloedmooie Latina dame bezocht. Om maar meteen met de deur in huis te vallen: zij heeft me de beste blowjob gegeven die ik al ooit ervaren heb bij een dvp. Maar, en hier komt het addertje, enkel met condoom. Ze biedt ook de optie pijpen zonder aan, maar dat zijn loze woorden. Als je daarnaar vraagt zegt ze dat het geen probleem is, maar vervolgens zet ze zich met haar prachtige kont op je gezicht en zegt ze dat ze aan het pijpen is, maar eigenlijk is ze je gewoon aan het aftrekken. Ook bij de sex (mc) is ze overdreven bang (voor een soa?). Klaarkomen in haar (mc) mag enkel nadat je van condoom gewisseld hebt! Ik was de eerste keer in haar klaargekomen (mc) zonder op voorhand aan te geven dat het bijna zo ver was, en toen was ze echt extreem angstig. Ze zei dat ik haar moest waarschuwen, want door het stoten zou het cd gescheurd kunnen zijn. Erg vreemde ervaring, had ik nog nooit meegemaakt... Nu ja, al snel klaargemaakt voor ronde 2, en al bij al een van de betere ervaringen in de buurt.
Samengevat: bijzonder mooie dame, bijzonder mooi lichaam, uitstekende hygiëne, en prima ervaring zolang je alles mc doet, geeft ze je de tijd van je leven. Ze heeft me met haar pijpkunsten dingen laten voelen waarvan ik niet wist dat je ze kan voelen. Maar laat je niks wijsmaken, pzc is bij haar een no go, ook al zegt ze van wel. Geef dus zeker geen extra geld voor pzc, want dan kom je bedrogen uit.
Samengevat: bijzonder mooie dame, bijzonder mooi lichaam, uitstekende hygiëne, en prima ervaring zolang je alles mc doet, geeft ze je de tijd van je leven. Ze heeft me met haar pijpkunsten dingen laten voelen waarvan ik niet wist dat je ze kan voelen. Maar laat je niks wijsmaken, pzc is bij haar een no go, ook al zegt ze van wel. Geef dus zeker geen extra geld voor pzc, want dan kom je bedrogen uit.