Net langsgeweest en de SLECHTSTE/ANGSTIGE ervaring gehad. Ontving in Hasselt vandaag. €150 betaald voor 40 minuten waarvan het grootste deel bestond uit discussie. Sprak geen woord Engels, luisterde ook niet naar translate gesprekken in het Spaans. Deed niets van de diensten wat gevraagd werden. Was volledig onder invloed van drugs en onverzorgd. Ratelde vanalles door elkaar. Wild kleren aftrekken, bijten en niet stoppen als ik zeg dat ik liever iets rustiger heb. Liet zich ook niet nemen terwijl ze zogezegd wel wou… Blijf weg van haar als ge €150 hebt nog liever 3 keer naar de ramen gaan… Wat een lelijk karakter ook! Was constant tegen mijn borst aan slaan en om zich heen aan het slaan omdat ze het geld had weggegooid en deze niet vond omdat een briefje tussen het bed was gevallen. Nog helpen zoeken uit beleefdheid. Erna meteen vertrokken. Echt niet de vrouw die ze beweert te zijn in gesprekken. Is zeer onbeleefd, doet enkel wat zij wil, bijna geen service. Wou zelfs niet eens pijpen.