- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.massagewereld.com/masseuse/marilou/?iid=34087
- Totale kosten (in euro)
- 185
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Marilou - Massagewereld
Hallo leukerd, Mijn naam is Marilou, een lieve en vrolijke krullenbol met exotische roots. Intimiteit staat bij mij centraal. Ik hou er van om iemand echt te verwennen. Zodra we onze ruimte betreden, bestaat de buitenwereld even niet. Geef je over aan mijn warme, zachte handen en mijn sensuele...
www.massagewereld.com
Tja, balletje kan raar rollen ooit.
Eigenlijk andere plannen voor de avond maar daar kwam iets tussen.
Daarom gekeken naar beschikbaarheid eerder die dag en keuze viel op Marilou, ogenschijnlijk een nieuwe dame, bleek echter in het verleden onder andere naam vooral in Eindhoven gemasseerd te hebben.
Marilou is een wat langere, zeer mooie en slanke dame met Afrikaanse roots. Supermooi en strak lijf, deed me denken aan Lindsey die hier in het verleden beschikbaar was, helaas gestopt.
Marilou masseert alleen met warm water/schuim, blijkbaar overgevoelig voor massageolie. Was iig voor mij een nieuwe ervaring en valt zeker niet tegen.
Dan de massage zelf, na het obligate wasje vooraf, die is erg lekker, ze weet wat teasen is en lijkt er volop plezier in te hebben. Geile pretoogjes zeiden genoeg wat dat betreft.
Opbouw is ook gewoon goed, na omdraaien weet ze je heel goed op sterkte te krijgen en houden. Haar aanraken, met respect, mag ook, ze geniet zelf erg van het verwennen van haar erg gevoelige tepels, hele mooi knopjes op kleine parmantige borsten. Ook haar bilpartij mag er wezen, lekker strakke "dansbenen/billen" die ook goed verwent mogen worden.
Voor een optimaal "resultaat" nog een kwartiertje kunnen verlengen, orgasme was erg heftig deze rit, kwam van ver.
Gaat me in de toekomst vast nog vaker zien, aanrader voor wie op slanke, getinte en geile dames valt.