WHEM Marieke,Ardooie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Solliciteren om geld te mogen uitgeven 🙄
Skip!
Zelfde ervaring 😅 Nochtans fit en normaal uiterlijk, blijkbaar heel specifieke voorkeuren voor wie ze laat langskomen :unsure:
edit: een selfie van haar was dan weer niet mogelijk, nochtans als zij zo een eisen stelt mag dat voor de beide kanten opgaan. Als ik haar nu ook eens niet mijn smaak zou vinden en je staat daar, wat dan 😅
Graag toch een werkende link ....
af en toe werkt ie
 
Ik ben ondertussen 3x bij Marieke geweest sinds de zomer. Ontvangt in landelijke villa waar ze woont, afwisselend alleen of met haar dochtertje. Ze is inderdaad zeer selectief zegt ze zelf en date pas sporadisch als haar agenda het toelaat. Ze heeft full-time job en doet dit om een extra centje bij te verdienen.

zeer knappe blondine, slank gebouwd en klassevol, sportief type. Echt knappe 'girl next door' en beetje verlegen zelfs. Ze heeft bijgewerkte borsten, niet te groot waardoor alles er in proportie zeer naturel uitziet. Ik had meteen een goed gevoel bij haar en zij duidelijk ook, want ze kuste met gevoel en intens net als ze mijn lief was.

Ze was ook snel nat en liet zich gewillig vingeren en beffen, waarna ze al redelijk snel klaarkwam. Ik liet me tussenin goed pijpen, kussen. We neukten in verschillende standjes. Doggy is haar favorieten zo werkte ik ook af. Ondanks het pittige tarief is dit iemand waar ik graag terug ga.
Naar het schijnt baat ze met haar man een goed draaiend frituur uit daar in de buurt. En voldoet haar vent niet in bed. Ze probeert op redlights haar ideale crush te vinden. Ze denkt dat dat vlotter gaat.
Deze info klopt echt niet hoor.
 
Ik ben al paar keer bij deze dame geweest. Echt knappe girl next door. Heel vriendelijk en ze laat best veel toe. Is wel mijn type en kom er graag terug. Ze is ook heel discreet en dat waardeer ik enorm. Ze kiest idd zelf haar clienteel uit en dat kan je haar niet kwalijk nemen. Falluco heeft het bij het rechte eind. Kan zijn recensie alleen maar beamen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan