• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Marie (Rus), Antwerpen, Verversrui 28/5 (nacht) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genghis Khan

Wandelaar
56
24/06/24
101
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Over deze dame kon ik geen draadje vinden.

Marie is een Russische dame, ik schat tussen 30 en 35 jaar, zwart/donkerbruin haar, héél mooi (curvy) lichaam met grote borsten (C-cup). Tussen de 1m60 en 1m70. Ze staat er vaak 's nachts op Verversrui 28 in de middelraam. Dus ik geloof Verversrui 28/5.

Wat mij vooral opviel is dat ze een andere 'look' heeft. Je merkt al snel dat ze niet Roemeens is. Bij meeste dames vraag ik niet meer waar ze vandaan komen want het is al duidelijk. Bij Marie vroeg ik het wel, Rusland zei zij.

Maria is echt mijn type. Ze heeft dat soort MILF-lichaam waar ik altijd supergeil van word. Klik is oké, zeker niet de beste die ik heb ervaren in het SKW, maar goed genoeg. Bij haar ben ik al drie keer langs geweest, en zal waarschijnlijk nog meerde keren gaan. Zeker aangezien ik af en toe toch wel iets anders wil dan een Roemeense dame, en tegen Marie's uiterlijk kan je niks zeggen.

Eerste keer: op bed is ze goed begonnen te pijpen. Mocht aan haar lichaam tasten en dan vroeg ik haar of ik haar kon beffen. Dat mocht mits bijbetaling. Na een tijdje 69 te doen heb ik ook gevraagd of ze pijpt zonder condoom. Doet ze ook, ook mits bijbetaling. Perfect, daar waren we dan, in mijn favoriete standje: 69 PZC.

Goed gepijpt, goed gebeft. Na een tijdje overgegaan naar neuken. Mijn normaal dingetje gedaan: eerst doggy en dan missionaris om af te werken.

De twee keren dat ik haar weer opzocht kreeg ik een gelijkaardig dienst. Kan niet klagen.

Overal, top. Weeral, lichaam is zalig. Het exacte ding dat ik graag opzoek, 69 PZC met een dame met een MILF-lichaam, was hier volledig ervaren.

Enig minpuntje: de klik is echt gewoon oké. Vuurwerk of charisma is er niet, zoals er soms is met andere dames. Bijvoorbeeld bij andere dames (mijn vaste) heb je vaak een voorspel voordat je op bed geraakt, én er is vaak ook nog een aardig babbeltje op voorhand en op het einde.

Bij Marie ontbreek dit wel. Ik neem aan dat dat de reden is waarom ze niet zo vaak bezet zit. Als er wat meer charme was zou ze waarschijnlijk altijd bezet zijn. Het lichaam en gezicht heeft ze zeker. En pijpen en neuken doet ze zeker niet slecht. Het is gewoon niet genoeg om Marie een vaste DVP voor mij worden. Als klik belangrijk is, moet je hiervoor opletten. Hoe dan ook, zij krijgt mij zeker af en toe over de vloer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op zaterdagavond na een weigering van een andere dame en het afwezig zijn van een paar vaste dames dan toch maar eens deze maria bezocht , khad haar al regelmatig zien staan !
Aan de deur een vlotte babbel en tot een akkoord gekomen
Op de kamer de biljetten uitgewisseld en de kleren konden aan de kapstok , een wasje en het bed op !
Ze is heerlijk beginnen pijpen en na een tijdje was het neuken aan de beurt , ze is on top gekomen wat best wel lekker was en na een tijdje zijn we gewisseld naar missionaris , nog een paar goede stoten welliswaar met het handje ertussen en daar was de ontlading !
Een voortreffelijke dame gewoon rechttoe rechtaan , ze kan me nog wel eens op bezoek verwachten .
Nog een kort gesprekje gehad met haar en ze zei me dat ze 24 jaar zou zijn , khad ze eerlijk gezegd wel rond de 30 geschat !
 
Terug
Bovenaan Onderaan