- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/mechelen-tantra-massage-bij-marie.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Was in een geile bui en bij Marie een afspraak vast gelegd. Ze onvangt op een grote steenweg boven een winkelpand. Naast het pand stuur je sms en laat ze je binnen, dus discreet. Ze zei wel dat ze met haar vriendin een ander pand aan het zoeken was. Marie is zoals op de fotos. Slank en heel mooi koppie. Kan zeggen dat ze 1 van de mooste is waar ik ben geweest dus dat zegt veel. Massage was top waar je al snel mocht omdraaien. Ze gebruikt ontzettend veel olie bij de body to body. Klaar gekomen op haar lichaam en daarna blijft ze nog even over je glijden. Hierna nog even gebabbeld en douche genomen. Betaald voor een uur en een uur en kwartier binnen geweest met douche ervoor en erna.
Wel een duur massage, had graag een zoentje hier en daar zou het passioneler maken. Ze biedt geen extras aan. Zeker voor herhaling vatbaar als ik in de buurt ben
Wel een duur massage, had graag een zoentje hier en daar zou het passioneler maken. Ze biedt geen extras aan. Zeker voor herhaling vatbaar als ik in de buurt ben