ThomasHope
Wandelaar
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/marianna-hot-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Nooit meer een Braziliaanse. Dat had ik mezelf al een hele tijd geleden voorgenomen nadat ik me eens goed laten vangen had. Maar goed, we namen het risico nog eens. En jawel. Opnieuw bleek de dame die de deur open deed niet de dame van de advertentie.
Ik had kunnen omdraaien, maar hoe gaat dat dan. De dame was allesbehalve het meisje van de foto's, maar echt lelijk was ze nu ook niet.
Mogelijkheid tot communicatie was enkel mogelijk via translate. Ze spreekt enkel Portugees. De dame deed uiteindelijk wat ze moest doen. Vriendelijk, maar professioneel. Stevige blowjob (pzc). Daar viel echt niks op aan te merken. Nadien haar in verschillende standjes genomen, maar omdat er niet echt een klik was, maar snel klaargekomen en mijn schup afgekuist. Wie dus denkt de dame van de advertentie aan te treffen is eraan voor de moeite. Wie ook tevreden is met een native Braziliaanse, kan zijn kans wagen.
Ik had kunnen omdraaien, maar hoe gaat dat dan. De dame was allesbehalve het meisje van de foto's, maar echt lelijk was ze nu ook niet.
Mogelijkheid tot communicatie was enkel mogelijk via translate. Ze spreekt enkel Portugees. De dame deed uiteindelijk wat ze moest doen. Vriendelijk, maar professioneel. Stevige blowjob (pzc). Daar viel echt niks op aan te merken. Nadien haar in verschillende standjes genomen, maar omdat er niet echt een klik was, maar snel klaargekomen en mijn schup afgekuist. Wie dus denkt de dame van de advertentie aan te treffen is eraan voor de moeite. Wie ook tevreden is met een native Braziliaanse, kan zijn kans wagen.