Recensie Mariana, Barneveld 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
afspraak gemaakt via wa , ging prima. Route is duidelijk, Mariana gaf duidelijk aan waar ik wezen moest. Bij binnenkomst vroeg ze of ik geen trio wilde, ze riep Mia erbij … Tja dan kan je geen nee meer zeggen😀. Locatie is netjes en hygiënisch, zo ook Mariana. Ze was heel vriendelijk een lief.. begonnen met spelen met z'n drieën, pijpen zc.. ik had natuurlijk 2 poesjes en 4 tieten dus ik was nog druk ook😀.. na kwartiertje spelen was ik al zover. Daarna even kletsen en ronde 2 . Mia bovenop en die rijdt lekker hoor, toen beide om de beurten geneukt. Daarna nog wat gespeeld en gekletst en toen was de tijd alweer om..
 
afspraak gemaakt via wa , ging prima. Route is duidelijk, Mariana gaf duidelijk aan waar ik wezen moest. Bij binnenkomst vroeg ze of ik geen trio wilde, ze riep Mia erbij … Tja dan kan je geen nee meer zeggen😀. Locatie is netjes en hygiënisch, zo ook Mariana. Ze was heel vriendelijk een lief.. begonnen met spelen met z'n drieën, pijpen zc.. ik had natuurlijk 2 poesjes en 4 tieten dus ik was nog druk ook😀.. na kwartiertje spelen was ik al zover. Daarna even kletsen en ronde 2 . Mia bovenop en die rijdt lekker hoor, toen beide om de beurten geneukt. Daarna nog wat gespeeld en gekletst en toen was de tijd alweer om..
Dankjewel! Leuk om te lezen dat je het fijn heb gehad.

@Badboymark84 Ik heb er af en toe een vriendin bij voor trio, wisselende meiden. En hoeft niet heel duur te zijn, 150 voor bv een halfuur incl. pzc
 
Hoi Mariana. Ik heb je vaak ge appt om af te spreken. Maar ben je zo terughoudend om af te spreken met iemand die je nog niet eerder hebt ontmoet? Want eens moet de eerste keer zijn toch?
Hoi sorry zie dit nu pas. ik stuur je PM
Is het niet mogelijk om het hier te posten wanneer een trio mogelijk is en hoe lang ze dan blijft? Dan krijgt men vanzelf een melding.
Dat kan ik natuurlijk doen maar ik weet niet of ze dat hier als reclame zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan