• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Mariam, Bocholt, vh Lanaken, Hasselt, Maasmechelen, Roeselare 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2840340-mariam
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begin juni voor de allereerste keer een bezoek gewaagd aan een DvP, na lang zoeken, lezen, twijfelen was mijn keuze op de Colombiaanse schoonheid Mariam gevallen, mede dankzij de overwegend positieve reacties hier en op Kinky.
Afspraak gemaakt voor de vrijdagavond, via WhatsApp, correspondentie verliep duidelijk en vlot.
Gaf eerst door waar ik moest zijn, bekend pad langs het kanaal in Bocholt, daar aangekomen rond afgesproken tijdstip verdere instructies om er binnen te geraken (stond eerst aan de voorzijde pand namelijk :oops:)
Uiteraard omdat dit mijn eerste keer was gespannen, weet niet wat ik moest verwachten, er valt ook genoeg negatiefs te lezen over DvP bezoeken) maar er ze deed zelf de deur open in een mooi lingeriesetje en was er meteen van onder de indruk, mooie verschijning, wel een petite/kleine dame...
Ik ben haar gevolgd naar haar kamer en ze vroeg 1 hour? en gaf door wat het kostte, na betaling vroeg ze of ik me wilde uitkleden, ze trok zelf meteen haar bovenstuk uit.
Ik vertelde dat ik wat nerveus was , ze ze alleen maar "why?" en begon me meteen al lekker te (tong)zoenen en tussen mijn benen te strelen.
Even later bracht ze wat glijmiddel aan bij haar en begon ze tegen me aan te schuren terwijl ze op me zat, ik vreesde even dat ze ZC op me ging zitten maar even later nam ze een condoom en deed die met haar mond bij me om gevolgd door een lekkere pijpbeurt.
Terwijl ze daarmee bezig was voelde ik tussen haar benen en begon haar te vingeren, dit ging even zo door....

Toen kwam ze op me zitten en begon langzaam maar steeds harder mij te berijden.
Tijdens de daad zegt ze vrijwel niets, ze komt ook wat verlegen, introvert over, maar neemt wel het voortouw...
Diverse keren van positie gewisseld, haar ook nog even gelikt, maar omdat het erg erg gehorig was, naastliggende kamer/gang zaten wat dames te vertellen en te lachen, had ik moeite met hard te blijven.

Condoom ging eraf , ze kwam tussen mijn benen liggen, voetjes in de lucht, en begon aan mijn ballen te likken terwijl ik me aftrok, afgewisseld met een masturbatie sessie waarbij ze tegenover me ging zitten , wijdbeens me diep aankijkend, opeens nam ze er een satisfyer bij en zo te zien genoot zij er ook van...
Even later over haar borsten klaargekomen, uur zat al ver erop namelijk.

Samen even in bad afgespoeld, haar nog even lekker ingezeept...heerlijke dame dit.

Aangekleed en door haar weer uitgelaten, lekkere kus gekregen, see you again..

In de auto terug haar nog even bedankt en een leuk bericht terug gekregen van haar:love:

Herhalingsgevaar, erg hoog ! (ben er precies een week later weer geweest, dit keer Lanaken)

Verwacht geen conversaties met haar er zijn slechts enkele woorden gewisseld tijden mijn uur met haar, maar ze is juist erg actief in bed en weet wat ze doet / wat een man fijn vindt...is het geld zéker waard, ook een redelijke GFE met een GF die weinig zegt :ROFLMAO: en dat kan ook wel eens fijn zijn toch?
Herhalingsgevaar, erg hoog ! (ben er precies een week later weer geweest, dit keer Lanaken)
Weet niet of ik een 2e recensie moet maken, of het zo kan neertypen, maar 1 week later weer met haar afgesproken, zag dat ze nu in Lanaken zat.
Contact met haar gehad over de kamer en dat ik last had gehad van gehorigheid, was nu veel beter zei ze.
Nog even het pand gecontroleerd waar ze zou ontvangen, centrum Lanaken, bekend pand wat ook op het nieuws is geweest, was een paar maanden gesloten op last van de burgemeester, toch een afspraak met haar gemaakt.

Enfin, kamer was inderdaad beter, plus hier diverse spiegels voor extra kijkgenot.
Dit keer na betaling en opzetten muziekje kwam ze op haar knieën voor mij zitten om me te PZC :eek:

Daarna het uurtje volgemaakt met behoorlijk wat posities waarbij ze erg goed was in cowgirl .... wederom GFE en waarbij ze me iedere keer als het kon me heerlijk zoende, en me steeds weer aankeek via de spiegel...

Wederom een geslaagd uurtje, nog beter dan 1 week daarvoor, nog even een babbeltje gemaakt over de locaties waar ze verblijft, ze gaf aan dat ze het liefste in Limburg was, vriendelijkste mensen :cool:
Vanwege haar gebrekkig Engels niet veel kunnen praten maar de tijd was ook al om en was er ook niet heengegaan voor te praten......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan