Recensie Mariam, Den Haag (vh Rotterdam, Bocholt, Lanaken, Hasselt) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze zit nu in Rotterdam. Als ze weer naar het zuiden komt dan gaat ze hopelijk ook wat aan haar prijzen doen. Paar maanden geleden vroeg ze nog 170 voor een uur. Nu adverteert ze al met 250 per uur 😩. Het is een leuke, mooie, geile, lekkere meid maar 250 ga ik er niet voor uitgeven.

Ongelooflijk mooie leuke vrouw dit, alles uit eerdere advertenties klopt. Was wat koel binnenkomen in een appartementje in Den Haag maar na uitkleden en betalen ging ze meteen op mij zitten en gepassioneerd zoenen en pussygrinden over mijn pik. Lekkerste zoenen en gfe uit mijn wandelcarrière. Heel veel zachte kusjes, af en toe met tong maar niet te veel of wild, waar ze telkens zelf mee begon. Haar lichaam is prachtig, precies als op de foto's en naturel mooi gezichtje zoals op de vierde foto. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen zijn haar borsten wat groter dan het genoemde cupje b, zou het echt een c geven met iets minder mooie grote, donkere tepels, maar wel heerlijk naturel, warm, stevig en zacht.

Na het opwarmen ben ik heerlijk afgetrokken met veel glijmiddel. Ze had wel een pmc dag bij mij, maar was blij met het zoenen wat ik uit een review begreep heel soms niet gebeurt, dat vond ik het belangrijkste. Pijpen ging met veel geluid en enthousiasme terwijl ze soms uitdagend naar mij keek, maar heel erg diep kreeg ze hem niet. Snel maar haar broekje uitgetrokken terwijl ze op me zat en hem naar binnen geschoven. Ze gebruikt redelijk wat glijmiddel maar is zo strak dat je daar geen last van hebt en het helpt haar wel dfe dag door te komen. Ze kon mijn lul goed hebben toen ik haar wat harder neukte, en leek het neuken ook lekker te vinden. Ik kwam al snel klaar, waarna een massage werd aangeboden. Dat deed ze best prima, maar daarna toch maar weer overgegaan naar haar specialiteit. Ik heb haar schone kale kutje nog even lekker gelikt en stopte hem toen weer in haar om haar van achter hard te nemen en voor de tweede keer te komen terwijl ze af en toe omdraaide om te zoenen. Echt heerlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan