Kenny Kakken
Wandelaar
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Ik had haar al verschillende keren zien staan. Een heel slank, frêle meisje, redelijk knap nog.
Ik geloof dat ze zei dat haar naam Maria was. Ze is van Roemenië. 26 jaar.
Vreselijke ervaring gehad met haar. Pure geldverspilling.
Ze doet niet wat ze belooft aan het raam. "you ask too much" zegt ze dan op bed.
Tijdens het neuken houdt ze de hele tijd het condoom vast en is ze zo fake als iets. Eén van de slechtste acteerprestaties die ik al heb gezien bij een raamdame.
Mij uiteindelijk gewoon laten klaartrekken door haar, omdat ik het beu was dat ze de hele tijd over alles moeilijk deed.
Dan had ze nog het lef om tijdens het aankleden bezig te zitten over wat we volgende keer allemaal konden doen. Niet dus.
Mij ziet ze niet meer terug.
EDIT: ze zit in Pieter Vanderdoncktdoorgang 16 R (niet M), ik weet niet hoe ik dit in de titel kan aanpassen.
Ik geloof dat ze zei dat haar naam Maria was. Ze is van Roemenië. 26 jaar.
Vreselijke ervaring gehad met haar. Pure geldverspilling.
Ze doet niet wat ze belooft aan het raam. "you ask too much" zegt ze dan op bed.
Tijdens het neuken houdt ze de hele tijd het condoom vast en is ze zo fake als iets. Eén van de slechtste acteerprestaties die ik al heb gezien bij een raamdame.
Mij uiteindelijk gewoon laten klaartrekken door haar, omdat ik het beu was dat ze de hele tijd over alles moeilijk deed.
Dan had ze nog het lef om tijdens het aankleden bezig te zitten over wat we volgende keer allemaal konden doen. Niet dus.
Mij ziet ze niet meer terug.
EDIT: ze zit in Pieter Vanderdoncktdoorgang 16 R (niet M), ik weet niet hoe ik dit in de titel kan aanpassen.
Laatst bewerkt: