Voormalig lid 5546
Wandelaar
- 64
- 01/12/21
- 31
Is er iemand al ooit in kontakt geweest met deze trans. Ik wil haar graag bezoeken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen er een paar keer geweest. Vriendelijke shemale met een flinke leuter. Prijzen kloppen, ontvangt thuis in Antwerpen vlakbij Paardenmarkt. Goeie ervaring mee, voor herhaling vatbaar. Wel even omdenken dat ze een cd gebruikt.Het gaat om deze trans
Allemensen! Is dat echt 27cm? Geen photoshop?
Is dit ze? https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/maria-paula-100-activa.htmlBen afgelopen zaterdag bij trans paolo geweest. Wat en vergissing was dat. Eenmalig en nooit meer. Had eigenlijk gelijk na binnenkomst me moeten omdraaien en weg. Wat een varkenstal waar ze in ontvangt. Haar pik is zeker geen 27 cm. Hooguit 20. Haar adem. Alsof je een asbak uitlikte. Nee dit was eenmalig maar nooit meer. Jammer dit je eerste trans ervaring was
Heb haar ook eenmaal bezocht een tijdje geleden. Zij wou het zonder doen maar heb ik geweigerd.Ja dat is ze
Ze was gewoon slecht. En vieze stinkende ademHeb haar ook eenmaal bezocht een tijdje geleden. Zij wou het zonder doen maar heb ik geweigerd.
thx voor de feedback, ze stond al tijdje op mijn lijstje, tot ik dit lasZe was gewoon slecht. En vieze stinkende adem
100% mee akkoord, zelfde ervaringZe was gewoon slecht. En vieze stinkende adem