Recensie Maria Oudekerksplein 36r 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spee - Dee

Vaste klant
147
12/12/21
2.269
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
categorie: latin gilf

Een paar weken geleden bij deze dame naar binnen gestapt. Ik had haar al vaker zien staan en ze stond al een tijdje op mijn verlanglijst. Dus om klokslag 20.00 uur, de aanvang van de avondshift was zij één van de weinige die al paraat stond. Ik schat haar leeftijd ver in de vijftig, misschien nog wel hoger, ik ben heel slecht in leeftijden schatten, helemaal bij latina's in donkere kamertjes. Ze had een mooi klein slank lijfje, dat niet overal meer even stevig was, maar verrukkelijk
de gilf liefhebbers.
De sfeer was bij binnenkomst gelijk goed, geil en gezellig. Zij spreekt alleen maar Spaans en ik maar zeer gebrekkig dus ik heb weinig info kunnen ontfutselen. Ze heet Maria, Dominicaanse en werkt in de avondshift, volgens mij bijna elke dag. Verder mocht de taalbarrière de pret niet drukken. Na de transactie begon het knuffelen en zoenen, zo gepassioneerd dat ik werd meegezogen in een waas van geiligheid. In ieder geval heerlijk geneukt en gebeft maar wat me het meest bij blijft aan deze dame is het tongzoenen. Zo diep en nat, zo sensueel . Je zou bijna denken dat ze het lekker vond 😜

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan