- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/im-new-181.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Een nieuwe Roemeense die ontvangt in de stationsbuurt, een zijstraat van het coninckxpleintje en met schoon in de naam; een adres dat ik nog niet gehoord had
Een frisse verschijning, slank maar niet skinny, a cup niet te stevig maar erg mooi met een donkere nipple. Geen siliconen, uitgebreid proefondervindelijk gevoeld. Een jeugdig gleufje, een binnenslaper zoals we in het vakjargon zeggen, zeer strak, gelukkig flinke klodder glijmiddel of ik had de minuut niet rondgemaakt , nu vlotjes lang afgereden in missionaris, dan doggy en zij on top tot ik niet meer wist waar ik was en den bloemekee aan haar gaf. Voorheen haar uitgebreid gelikt met lichte interactie van haar kant en oja pijpen is mc en neuken ook uiteraard.
Ze is denk ik , schat ik een middel twintiger met een strak figuur
Haar Engels is redelijk maar toch te min om echt te communiceren
Ze wil geen vinger in haar kutje, noch in haar kontgaatje; kussen doet ze niet
Over de fotos heb ik twijfels maar hoedanook ziet ze er live beter uit; ik zag een kartonnen bordje met redlights 07-12-24, dus de echte fotos volgen nog denk ik.
Haar advertentie zegt dat ze nieuw is en dat geloof ik ook; een frisse jongedame die mij nog gaat zien, temeer omdat vandaag mijn vaste neukgleuf terug naar Moldova is vertrokken. Voorgoed…. Maar dat is weer een ander verhaal
Een frisse verschijning, slank maar niet skinny, a cup niet te stevig maar erg mooi met een donkere nipple. Geen siliconen, uitgebreid proefondervindelijk gevoeld. Een jeugdig gleufje, een binnenslaper zoals we in het vakjargon zeggen, zeer strak, gelukkig flinke klodder glijmiddel of ik had de minuut niet rondgemaakt , nu vlotjes lang afgereden in missionaris, dan doggy en zij on top tot ik niet meer wist waar ik was en den bloemekee aan haar gaf. Voorheen haar uitgebreid gelikt met lichte interactie van haar kant en oja pijpen is mc en neuken ook uiteraard.
Ze is denk ik , schat ik een middel twintiger met een strak figuur
Haar Engels is redelijk maar toch te min om echt te communiceren
Ze wil geen vinger in haar kutje, noch in haar kontgaatje; kussen doet ze niet
Over de fotos heb ik twijfels maar hoedanook ziet ze er live beter uit; ik zag een kartonnen bordje met redlights 07-12-24, dus de echte fotos volgen nog denk ik.
Haar advertentie zegt dat ze nieuw is en dat geloof ik ook; een frisse jongedame die mij nog gaat zien, temeer omdat vandaag mijn vaste neukgleuf terug naar Moldova is vertrokken. Voorgoed…. Maar dat is weer een ander verhaal
i'm new
Hello! I am a woman with a presence that combines natural elegance and discreet charm. I like to offer pleasant company to those who want
old.redlights.be