Recensie Maria, Leuven 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kieken

Wandelaar
60
10/05/23
58
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-guys-im-new-in-the-town.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik werd getriggerd door haar foto's. Ook de foto die ze me zond, was prachtig.
Toen ze de deur opende zag ik dat de foto's niet fake of bewerkt waren.
Maria is in het echt zelfs nog mooier. Ze heeft een prachtig slank lichaam met mooie échte borstjes en een mooi snoetje. Nee, ze is puur natuur (uitgezonderd haar bril) met een prachtig kontje en zachte huid.
Het is daarom heel spijtig dat ze in zo'n aftands pand ontvangt. Zo'n dame verdient beter, en wij ook wel. De kamer is verre van gezellig, integendeel. Ik vond het ook niet voldoende verwarmd.
Ik denk dat ze nog niet zolang in het vak zit. Niet dat ze schroom heeft, maar ze geeft me dit gevoel.
Ze is heel attent en vriendelijk.
Tongzoenen is mogelijk, goed maar ik heb al beter mogen ervaren. Pijpen is zonder condoom, en ook dat heb ik al beter geweten.
Bij het neuken, met condoom vanzelfsprekend, was ik verbaasd dat ze geen glijmiddel gebruikte. Ze laat zich gewillig neuken.
De seks was niet perfect, maar het zicht op haar (voor mij) perfecte lichaam was zalig.
Het praatje achteraf toonde aan dat ze een lieve dame is. Ze vertelde dat ze Italiaans-Russische is.
Qua uiterlijk is er zeker herhalingsgevaar.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vandaag bij Maria geweest. Ze ziet er nog een stuk mooier uit dan op foto's. Mooi en slank. Heel erg vriendelijk ook.
Eens binnengekomen bracht ze me naar boven. Ze kleedde zich al uit voordat we het financiële geregeld hebben. We starten met kussen (ze wilde echt niet tongen), nadien gaf ze me een blowjob zonder condoom. Het voelde wel heel erg goed. Ze deed het goed. Nadien deden we missio, waarna ze op mij kroop, daarna hebben wij doggy gedaan en tot slot terug afgemaakt in missio.

Nadien omgekleed en bij het weggaan nog een klein kusje.

Zeker herhalingsvatbaar en heel erg vriendelijk en knap.

Terug
Bovenaan Onderaan