Voormalig lid 6986
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Donderdag
Ik ben 14 april een rondje gaan lopen op spuistraat
KK steeg
En
Oude nieuwe steeg
Ik ga regelmatig naar tatiana dat zit op spuistraat THV nr 15. Heerlijke billen en tieten alles puur natuur!
Helaas was tatiana er niet en ik ga niet graag naar nieuwe dames tot me oog op Maria viel , zit op de Korte korsjespoortsteeg thv nr 9 " middelste deur
Mooie tatoeage
op haar been en iets op haar rug
Ze stelde me erg op me gemak pijpen mc deed ze met passie en afwisselend tempo en regelmatig DT!!
Normaal doe ik zeker 2 tot 3 standjes maar toen ze op me ging zitten voelde het echt als een GFE lekker kreunen in me oren beetje snel beetje langzaam tot ze zei " fuck me"
Bambambam en job is done!!
Ze bleef nog 1 min langzaam op en neer gaan en deed me condoom af en we hadden nog ff een gesprekje
Totaal zat ik er zeker 30 min
Maria thanks
!
KK steeg
En
Oude nieuwe steeg
Ik ga regelmatig naar tatiana dat zit op spuistraat THV nr 15. Heerlijke billen en tieten alles puur natuur!
Helaas was tatiana er niet en ik ga niet graag naar nieuwe dames tot me oog op Maria viel , zit op de Korte korsjespoortsteeg thv nr 9 " middelste deur
Mooie tatoeage

Ze stelde me erg op me gemak pijpen mc deed ze met passie en afwisselend tempo en regelmatig DT!!
Normaal doe ik zeker 2 tot 3 standjes maar toen ze op me ging zitten voelde het echt als een GFE lekker kreunen in me oren beetje snel beetje langzaam tot ze zei " fuck me"
Bambambam en job is done!!
Ze bleef nog 1 min langzaam op en neer gaan en deed me condoom af en we hadden nog ff een gesprekje
Totaal zat ik er zeker 30 min
Maria thanks