Recensie Maria, Heusden-Zolder (vh Holsbeek) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CaptainEurope

Newbie
4
27/02/25
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-nederlands-talige-dame-uit-aruba.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Opgelet: er bestaat al een topic over een dame met dezelfde naam en locatie maar dit betreft een andere persoon.

Ik ben een vaste klant bij Maria en heb alleen maar lof over haar. Een afspraak maken verloopt vlot via WhatsApp. Zij is een beeldschone dame met exotische roots, ontvangst is vriendelijk en hartelijk. Bij aankomst biedt ze een drankje aan en neemt ze de tijd voor een gemoedelijke babbel, ze beheerst zowel het Nederlands als het Frans perfect. Douchen is geen enkel probleem voor en/of na. Absoluut geen klokkijkster, ze geeft je de volledige tijd en geeft je steeds haar volledige aandacht. Haar massages zijn een waar genot en met haar aanrakingen maakt ze je botergeil. Ook het intiem gedeelte is van topkwaliteit en doet ze met passie. Behandel haar met respect en je krijgt er de ultieme girlfriend experience voor in de plaats.

Nee, er is maar 1 andere positieve reactie, buiten die van u, en dat is dan nog van een voormalig lid. Een negatieve reactie is er ook.
Alhoewel ze helemaal naar mijn smaak is, ga ik toch nog afwachten.

Opgelet: er bestaat al een topic over een dame met dezelfde naam en locatie maar dit betreft een andere persoon.

Ik ben een vaste klant bij Maria en heb alleen maar lof over haar. Een afspraak maken verloopt vlot via WhatsApp. Zij is een beeldschone dame met exotische roots, ontvangst is vriendelijk en hartelijk. Bij aankomst biedt ze een drankje aan en neemt ze de tijd voor een gemoedelijke babbel, ze beheerst zowel het Nederlands als het Frans perfect. Douchen is geen enkel probleem voor en/of na. Absoluut geen klokkijkster, ze geeft je de volledige tijd en geeft je steeds haar volledige aandacht. Haar massages zijn een waar genot en met haar aanrakingen maakt ze je botergeil. Ook het intiem gedeelte is van topkwaliteit en doet ze met passie. Behandel haar met respect en je krijgt er de ultieme girlfriend experience voor in de plaats.
Toch wel erg speciale zinswendingen die doen twijfelen!

Terug
Bovenaan Onderaan