Recensie Maria Genk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Allophondria4life

Wandelaar
78
06/08/24
69
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maria-sexi-maria.html
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Niet heel slecht.. maar er zijn er betere.. ga een paar recencies schrijven van de meisjes die ik de afgelopen weken heb gedaan want heb nog weinig recencies geschreven. Ze praat meer dan dat ze neukt, dit stoorde mij wel.. maar wat ze deed was voldoende. Ontvangt in cupido in genk. Pijpen zonder condoom, kussen (niet tongzoenen) en 1 keer geneukt missionaris. Ze was ook niet het mooiste meisje dat er was.. fotos zou ik toch met een korreltje zout nemen. Wat ze deed was voldoende maar ze deed het te weinig. Herhalingsgevaar 0. Haar engels is ook niet al te best.

Niet heel slecht.. maar er zijn er betere.. ga een paar recencies schrijven van de meisjes die ik de afgelopen weken heb gedaan want heb nog weinig recencies geschreven. Ze praat meer dan dat ze neukt, dit stoorde mij wel.. maar wat ze deed was voldoende. Ontvangt in cupido in genk. Pijpen zonder condoom, kussen (niet tongzoenen) en 1 keer geneukt missionaris. Ze was ook niet het mooiste meisje dat er was.. fotos zou ik toch met een korreltje zout nemen. Wat ze deed was voldoende maar ze deed het te weinig. Herhalingsgevaar 0. Haar engels is ook niet al te best.
Allesinds lekkere naturel volle saggy boobs met heerlijke tepels....

Terug
Bovenaan Onderaan