Afgelopen vrijdag naar Escape geweest. Het was druk met wandelaars. Veel gordijnen dicht, sommigen stonden duidelijk te wachten tot hun dvp vrij kwam. Zelf was ik een beetje teleurgesteld omdat mijn favorieten er niet waren, Paloma en Bianca. Even rondgekeken en ik zag dat ook Manuela er niet was. Rosaura was er wel, maar had ik niet zo'n zin in. Dus de trap op gelopen en gelukkig was Maria er wel.
Netjes betaald, begroet met drie kussen en mezelf uitgekleed en gewassen. Maria stond al naakt achter me een beetje te masseren en kriebelen.
Toen ik klaar was met mezelf opfrissen kwam ze voor me staan en mocht ik haar lekker betasten. Ze drukte haar lichaam tegen me aan, en pakte lekker mijn pik vast.
Vervolgens begeleide ze mij naar het bed, waar ze me nog wat kriebelde en streelde en haar kutje aanbood om te betasten.
Toen draaide ze haar kont richting mijn gezicht en als een echte pro ging het condoom om met haar mond en kwam ze met haar heerlijk frisse poes op mijn gezicht zitten.
Ze is echt heel hygiënisch, haar kutje smaakt lekker en is mooi strak. Ze bewoog lekker met haar poes over mijn gezicht. En ondertussen pijpte ze mij afwisselend, sneller, langzaam, diep, lekker gevarieerd.
Ik vroeg of ik haar liggend mocht beffen en dat was prima. Lekker lang haar poes gelikt. Ze werd nat en na een tijdje, kwam ze ofwel klaar, of fakete het. Ik denk het laatste, maar ze deed alsof het allemaal heel gevoelig was. Ook niet zo belangrijk trouwens.
Toen wilde ze graag doggy en dat vond ik prima. Mooi uitzicht op haar mooie billen. Ik moest stil blijven zitten en zij schoof haar poes lekker heen en weer over mijn pik.
Toen overgegaan op missionaris positie en dat viel een beetje tegen. Ze hield duidelijk haar hand bij haar poes. Waarschijnlijk zodat ik niet te diep kon penetreren, maar dat is helemaal niet nodig, want zo groot is mijn pik nou ook weer niet. Ze bleef me wel lekker geil in mijn ogen aankijken, prachtige ogen heeft ze. Ik merkte dat ik langzaam maar zeker moest vechten om niet te komen en vroeg of ze mij af wilde trekken.
Lekker op mijn rug gaan liggen en zo heeft ze me lekker naar een hoogtepunt gebracht, hoewel ik wel een beetje het idee had dat het wat gehaast was.
Na het wassen en aankleden nog een redelijk diepgaand gesprek gevoerd over de ellende in de wereld. Ze gaf trouwens aan dat ze dit werk echt wel prima vindt.
Ik vind Maria echt een hele lieve meid. Ze is komisch, soms wel een beetje over de top. Dit was mijn derde keer en ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik niet weet of ik een volgende keer weer direct terug ga. Niet te vaak voor mij, maar ik zal er zeker nog wel vaker komen
Wees lief voor haar en ze is zeker de moeite waard om eens te bezoeken!