Recensie Maria, Den Haag, Geleenstraat 86k2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ErinEruit

Newbie
9
15/04/25
20
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Totale kosten (in euro)
50
Ik liep in Geleen langs deze dame waarna ze mij een sensuele blik gaf en zich beter voor haar raam liet zien, waarna ik stopte met lopen en besloot bij haar naar binnen te gaan.
Hier kreeg ik geen spijt! Ze stelde zich voor als Maria uit Spanje en ze zei dat ze 25 jr is en we begonnen wat Spaans te praten. Ik twijfelde in het begin wel of ze niet een Roemeense is vanwege haar accent, maar dat terzijde.
Maria vroeg bij binnenkomst direct of ik niet 30 min wilde voor €100,- waarna ik aangaf dat ik bij nieuwe dames altijd eerst t instaptarief betaal.
De seks en het pijpen gebeurde met condoom en was harstikke goed, ze deed goed mee en ik vond haar heel spontaan tijdens de seks en heel anders dan de meiden waar ik het normaliter mee doe. Na 3 posities kwam ik klaar in het condoom en namen we afscheid. Ik was helemaal buiten adem en ze vroeg ook of alles goed met me gaat waarop ik antwoorde dat het een goede workout was😁, echt een topper!
Herhalingsgevaar: groot, behandel haar met respect en dan krijg je een goede service van haar

Terug
Bovenaan Onderaan