Recensie Maria, Club Mabuhay, Helchteren 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HarrieNak

Wandelaar
Forumpionier
59
30/06/21
48
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag even met Maria gekamerd. Ze is een vrolijke Dominicaanse met skills. Ze vond het lekker als ik aan haar tieten zoog en dat heb ik afgewisseld met een stevige befbeurt. Na een lekkere pijpsessie (zc) hebben we lekker stevig liggen neuken (mc) in verschillende postities. Afgemaakt in doggy.
Dikke prima zou ik zeggen! Vrolijk en leeg weer naar huis..

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hierbij mijn beoordeling. Nu heb ik eindelijk gevonden hoe ik dat kan doen.
Daarstraks moest ik eens niet rondrijden om naar Mabuhay te gaan, want ik passeerde er op weg naar een uitstapje naar Nederland.

Maria sprong er wat tussenuit, tussen al die dames. Ik was er al toen het nog maar net open was. Aan de deur stond net voor mij al een man met een moto.
Dan even gewacht en aangebeld.

Boven op de kamer hadden we bijna een ongeluk(je). Maria had wat papier dicht bij de kaarsen gezet en ineens begon het te branden. Gelukkig had zij dit opgemerkt. Ik verschoot me een ongeluk toen ze ineens van mij sprong om het brandend papier te doven.

De seks met Maria was gewoon erg goed te noemen. Ze deed haar best. Door haar houding kreeg je meteen een erg goed gevoel. Ook al werd het halfuur zeker niet volgemaakt, ging ik naar buiten met een dikke smile. Ze was het waard.
Maria vertelde me dat ze 30 jaar is. Deze kleine dame is ook een echte aanwinst voor dit prachtige huis.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij Maria geweest, ook mijn eerste bezoek aan Mabuhay.
Keuze uit 2 dames bij aankomst, gekozen voor Maria vanwege haar enthousiaste uitstraling.
Ze spreekt helaas geen woord Engels, maar dat mocht de pret niet drukken.
Begonnen met zoenen en aan haar heerlijke borsten likken. Tongzoenen deed ze wel, maar wel wat terughoudend.
Ze liet mij redelijk de lead nemen, begonnen met beffen waarbij ze actief liet merken wat ze lekker vond.
Vervolgens begon ze te pijpen en ging ze lekker los, moest haar op een gegeven moment even afremmen anders was het wel heel snel gebeurd. Vervolgens wat standjes doorlopen, ze was best strak en ben in doggy heerlijk klaargekomen.
Napraten was er niet bij, dus even opgefrist en tevreden huiswaarts gekeerd.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50 + 30 fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik denk dat het deze Maria is die opnieuw ten huize Mabuhay is verschenen. Wat een aanwinst. Het is precies alsof ze een heel team van scouts hebben om de beste dames naar hier te halen. Maar zij kwam nu van Sky-club in Wuppertal (zelfde eigenaar).
Toen ik binnenkwam stonden er nog twee auto's en was de tuinman bezig, raar. Binnen stonden drie dames in de rij (de anderen waren bezig) en direct viel Maria mij op omdat ik ze nog niet kende. Dus direct gekozen voor haar, ook al omdat ze fris oogde, big smile, mooie borsten en een mooi kleurtje, lang bruin haar.
Toen ik haar had gekozen trippelde ze direct voor mij de trap op en kon ik haar even een tikje geven op haar poep met een grote smile als reactie.
Boven in de kamer, na het wasje, was ze de hele tijd in het Spaans bezig. Geil maar ik verstond er niets van. Ondertussen ontkleedde ze zich en werden haar borsten (ik schat dikke C) met mooi bruine grote tepels zichtbaar. Heel naturel en een genoegen om ze aan te raken. Een complimentje voor haar deed wonderen: een enorme diepe tongsessie: ze zoog op mijn tong en lippen dat ik direct een stijve kreeg. Natuurlijk moest ze hierom lachen. Dan op bed beland waar ze mijn ballen en de streek daaronder begon te zuigen en te af te likken. Ik werd daar nog geiler van. Zelden meegemaakt. Ze haalde ook al snel een condoom erbij om rond haar vingers te doen en me echt diep te vingeren in mijn kontje. Dit was niet haar eerste keer :):).
Dan afwisselen met het betere pijpwerk en ik moest echt opletten om al niet klaar te komen. Ondertussen kon ik met haar poesje spelen. Ze had niet graag dat ik haar vingerde (heb ik dan ook niet gedaan), maar ik mocht ze zeker strelen en licht penetreren met mijn vingers. Ze heeft langere lippen waarmee ik dan ook kon spelen. Ook haar borsten bleven niet onberoerd terwijl ze me verder pijpte en mijn kontje drilde. Hier kon ze wel veel verdragen, masseren, knijpen, beetje trekken en spelen met tepels. Echt een geile poes.
Ik ging klaarkomen, maar wou dat nog even uitstellen. Ik vroeg of ik op haar kon liggen en geen probleem. Even nog een mooi zicht gehad op haar vulva met de grotere schaamlippen (ook niet echt groot, maar toch fijn om ze tussen mijn vingers te laten gaan).
Toen ik op haar lag nog zalig getongd en ik kon me echt niet meer houden. Niet in haar gekomen, maar op haar buik. Ze had mijn ballen vast en had mijn penis afgesloten zodat ik alles op haar buik kwakte toen ze mijn piemel losliet. Dat vond ze grappig, hoewel ik denk dat ze dat bij iedereen doet.
Nog klein beetje uitgehijgd. Ze vroeg dan om nog een kleine massage, maar ik had geen tijd meer ...
Conclusie: again and again een topervaring. Zeker een van de beste ervaringen in Mabuhay!
Oh ja, ze heeft een fantastisch lichaam met een mini buikje wat ik erg sexy vond.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week ben ik weer eens met Maria op de kamer beland. Een vrolijke dominicaanse dame met een heerlijke sexdrive. Geen seconde blijft onbenut. Bij iedere wisseling van standje nam ze kleine Harrie weer even tussen haar volle lippen. Heerlijk!
In missio lekker diep bij haar naar binnen gestoten met haar benen in mijn nek terwijl ze mijn billen vastpakte en me bij iedere stoot stevig tegen haar aan trok.
Daarna haar uitgebreid gebeft met een vingertje rondom het klitje erbij. Op haar wens in doggy afgemaakt en over haar billen heen klaargekomen. 'Mucha leche' riep ze terwijl ik haar onder spoot hahaha. Top wijffie.

Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ipv Stephanie gekozen voor Maria. Omdat ik mij de recensies niet direct kon herinneren gekozen voor een half uur. Het duurde bijna 10 minuten vooraleer de dame er klaar voor was. Zoenen en tongzoenen stelde niet veel voor. Pijpen zc was iets beter. Vingeren werd alleen oppervlakkig toegelaten en dan nog na aanbrengen van een royale klodder glijmiddel op mijn vingertoppen. Geprobeerd om een 69 te doen: ze ging zo liggen dat ik er met de beste wil van de wereld niet bij kon. Neuken was helemaal belachelijk: dame gaat in cowboy standje en beweegt omzeggens niet. Reversed cowboy was van hetzelfde. Mijn aandacht en de rest ook begon te verslappen: snel overgegaan op doggy en condoompje gevuld. De laatste minuten een "massage" gehad: beetje wrijven met wat olie. Dat was het dan. Enige positieve punt: het kost slechts 50 euro. Niet voor herhaling vatbaar. Als je geen Spaans spreekt is het helemaal hopeloos.

Terug
Bovenaan Onderaan