- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 75
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
In een ver verleden, zo rond 2004, was ik de eerste die een recensie over Maria op Hookers zette. Ook toen werkte ze al bij CC. In al die jaren zeker een keer of 30 bij haar geweest, en zelden teleurgesteld. Een heerlijk geile vrouw met magnifieke tieten. In de huiskamer zit ze je al heerlijk op te geilen met tongzoenen, strelingen over je pik en verwennen van mijn tepels. Eenmaal boven gaat ze helemaal los. Helaas geen pijpen zonder condoom, maar het is meer dan eens gebeurd dat we niet aan neuken toekwamen omdat ze me zo vreselijk geil met haar handen en tong en tieten bewerkte dat ik helemaal niet meer hoefde te neuken. Ik denk dat ze ondertussen zo rond de 45 moet zijn, meer ze is nog even enthousiast en vakbekwaam als 20 jaar geleden.
Wat mij persoonlijk erg opwindt en waar ze erg goed in is: als je in de huiskamer zit en oogcontact maakt, weet ze je met haar gezichtsuitdrukking en door over haar kutje en borsten te strelen al geil te maken voordat je haar hebt aangeraakt.
Wat mij persoonlijk erg opwindt en waar ze erg goed in is: als je in de huiskamer zit en oogcontact maakt, weet ze je met haar gezichtsuitdrukking en door over haar kutje en borsten te strelen al geil te maken voordat je haar hebt aangeraakt.