Recensie Maria (Bulg) 2pg1T6 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GroteHarry

Vaste klant
173
26/12/22
107
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond na een aantal rondjes te hebben gelopen naar binnen gestapt bij Maria.

Maria lijkt 100% Zuid-Amerikaans. Donker getint (niet zwart), lang donker haar. Lichaam volledig naturel. Ze is een beetje verlegen. Dan krijgt ze de slappe lach. Erg sympathiek. Tattoos op buik, benen en rug. Ik schat haar half in de 30.

Ze gaf aan niet zo lang op de Achterdam te zijn. Ik geloof dat ze zei: paar weken pas.

Ze vroeg me wat ik fijn vond, ik gaf aan wat voorspel fijn te vinden en vroeg wat het zou kosten. Ze gaf aan dat dit in de prijs zit (€ 50). Fijn dat dit soort dames ook nog bestaan! TZ en PZC was niet mogelijk.

Na veel geknuffel en kusjes ging ze aan de slag. Na eerst lang gepijpt te hebben deden we 2 standjes. Toen ik bijna klaar vroeg ik of ze me klaar kon trekken (zonder condoom). Dat was geen probleem.

Conclusie: TOPPER! Denk dat ik wel 30 minuten binnen was. Besloot haar daarom nog een flinke fooi te geven.

Hoop dat ze nog lang blijft. Gewoon een sympathieke meid.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
donker qua haar.. bruin lijf.. en een paar grote echte zachte tieten.. ze vroeg of ik haar tieten mooi vond en of ik er aan wilde zuigen.. terwijl zij op bed lag dit gedaan terwijl zij me lekker aftrok.. en ook mn ballen kriebelde.. hierna pijpen MC en daarna missionaris.. ik kwam niet snel en vroeg of ze het trekkend af wilde maken.. hierop trok ze het condoom af en trok me af terwijl ze op mijn pik bleef kwatten.. een hawk tua belevenis dus.. 😃 leuke dame
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan