Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet er iemand anders haar dagen dat ze afwezig is. TxJa, Maria is aanwezig. Ze heeft wel 1 of 2 vaste verlofdagen in de week. Ik weet zo snel even niet welke dagen dat zijn.
Op donderdag is ze er NOOIT !Weet er iemand anders haar dagen dat ze afwezig is. Tx
Maria is al 3 weken met verlof ,ze komt terug rond 5 augustusAfgelopen weekend nog niet met verlof.
Ik zal zelf eens moeten gaan kijken. Antwerpen is altijd leuk en je kan er wel altijd iemand leuk vinden als je favoriete dames er niet zijnMaria is zeker nog geen 3 weken met verlof. Ik ben zeker dat ik haar 2 weken geleden nog gezien heb. Ik denk ook dat ik haar vorige week zaterdag gezien heb, maar daar ben ik niet zeker van.
vrijdag 7 juli heb ik ze nog geconsulteerd,het weekend daarop werkte ze nog maandag en dinsdag,weet ik niet of Maria dan wel werkt,maar woensdag 12 juli zat ze op het vliegtuig naar Bulgarije.....ze komt terug op woensdag 2 augustus.Ik bedenk me net dat ik afgelopen week inderdaad een paar keer een andere dame op haar kamer zag staan. Maria zal dus inderdaad met verlof zijn, maar dan sinds ongeveer 2 weken.
Ik ben al verscheidene keren bij haar geweest en steeds pmc. Heb trouwens nooit gevraagd naar pzc. Het standje 69 is zalig bij Maria.iemand al pzc gehad bij haar ?
Ik dacht de donderdag, maar ben niet 100% zeker.Welke dag is tegenwoordig Maria haar vrije dag.
Rond die tijd gaat Maria meestal al naar huis. En mogelijk heeft ze een extra vrije dag genomen.Toen ik op vrijdag in de late namiddg (tussen 17u en 18u) passeerde stond er aan de ramen in die buurt van VT alleszins niemand.
Hallo. Het enige wat ik weet is dat ik die dag op deze locatie bij een leuke dame ben geweest Die zich Maria noemde. De beschrijving van haar en haar service klopte ook.Raar,deze recensie een week geleden, van Erik999
wou er niet op reageren maar toen was ze wel op vakantie......ze kon natuurlijk wel vroeger terug komen,maar dat is niet haar gewoonte......eerder wat later
Toen ik vorige vrijdag haar wou consulteren was ze er zeker niet
ik ga morgen nog eens kijken grts Dick