Recensie Maria (Brazil), Salon Bali 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cerbyn

Newbie
Supporter
10
22/05/24
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze werkt voornamelijk in het weekeinde bij Salon Bali, vertelde ze mij.

Ze is klein, slank, strak, vrolijk.

Komt uit Brazilië maar spreekt voldoende Nederlands voor alles wat op en rond het bed van pas komt.

Ze is een verrukkelijke vrijdoos. Waarschijnlijk voor eenieder die hoffelijk, fris en gul is.

Half uur in Salon Bali kost in principe €50 maar ik geef altijd het dubbele, heb ook bijna altijd 200% plezier.
 
Die hebben geen website, wel een adres (Admiraal De Ruyterweg 419
1055 ME Amsterdam)
en telefoon (020) 682 27 82
Gister was Maria er pas na 16:00 — ik kwam in de ochtend langs dus ben dan elders gegaan 😊
 
Yes sir! Heb niks beters te doen dan op goed geluk ergens binnenlopen en kijken of er wat is.

Volgens mij een hele normale vraag of er mogelijkheden zijn om wat van te voren te weten te komen toch?
Ik zeg toch ook niet dat het geen normale of domme vraag is. Als je toch in Amsterdam bent bedoelde ik ook, is er niets voor je bij ga je naar de volgende. Zo bedoelde ik het eigenlijk. Er is genoeg te doen en te beleven in Amsterdam,
 
Jammer, hoe weet ik wie er zijn en hoe ze er uit zien? Op zijn minst een impressie
Je kunt opbellen, meestal neemt gastvrouw Ellen de telefoon op en zij kan zeggen wie er zijn. Haar vragen te beschrijven hoe ze eruit zien gaat misschien wel wat ver ;-)
Toen ik zondagochtend binnenstapte en bleek dat Maria pas in de namiddag zou komen zei Ellen "had dan even gebeld" maar ja, ik had in mijn planning de ochtend voor knuffelen bedacht en 's middags was er de F1 en ging ik inpakken voor een vakantietrip. "Juist voor je vakantie is het fijn om even te ontspannen" zei Ellen en het leek haar daarom een goed idee als ik met een van de aanwezige dames aan mijn ontspanning zou werken ;-) Melissa was er, ik groette haar vriendelijk en er liep ook een leuke kleine mollige dame die nog bezig was met haar make-up maar zoals gezegd ik ben een massage gaan (laten) doen elders.
Zoals Sr1 zegt, er is in de stad op verschillende plekken altijd wat te beleven op dat gebied.
 
Bedankt heren voor de verduidelijking. Ik zal misschien toch een poging wagen. Heb vaak genoeg gehad sta het niet goed uitpakte... Daarom dat ik wat meer mijn huiswerk wil doen dan zomaar ergens binnen te lopen..
 
Wat je bij Salon Bali mag verwachten is hooguit een handje vol milfs en gilfs die in een vrij sobere woon/wachtkamer op een leren bank zitten te kijken naar overwegend Spaanse soaps. De vrouwen hebben een vrij hoog buurvrouw-gehalte als ik even mag generaliseren; verwacht geen jonge strakke meiden. Dit zijn vrouwen die het over het algemeen van hun karakter en service moeten hebben. Daar is niets mis mee, persoonlijk kan ik zeggen dat ik liever met een dame van Bali naar de kamer ga dan zo'n jonge oostblokmeid.

Je komt binnen, loopt vier meter naar de deur van de woonkamer en maakt een beslissing. Zit er niets bij? Dan zeg je dat je een andere keer terug komt. En anders nodig je een van de aanwezige vrouwen uit om met je mee te gaan naar een kamer. Als je de bezetting wil checken moet je eigenlijk wel namen weten, bel dan op en vraag naar de aanwezigheid.

Ik snap wel dat als je van wat verder moet komen, je wil weten dat je niet voor niks komt. Salon Bali is gewoon erg old-school wat dat betreft, zowel qua aanbod als werkwijze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan