Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat me opvalt is dat mensen zonder iemand te benaderen wel "locatie" gegevens willen ontvangen. Ik denk dan bij mezelf, stuur een appje en vraag zelf waar ze ongeveer ontvangt. Ik vind dit persoonlijk toch iets met AVG, of beter stuur een PB!Zei ze je dat zelf niet dan? Qua parkeren... Amsterdam is meestal k met parkeren ... take your time ;-)
Dat doet me eigenlijk denken aan Zlata (vooral dat verplicht handen wassen). En nu je Greta noemt, ja misschien kan ik het er wel in zien. Weet je zeker dat je Maria hebt bezocht en niet per ongeluk of expres bent opgescheept met Zlata als de stand-in? De ervaring die je beschrijft herken ik namelijk: https://www.girlsreview.nl/threads/zlata-amsterdam.8742/Ten eerste lijkt haar gezicht op die van Greta Thunberg. Niets tegen Greta, maar aantrekkelijk vind ik het niet. Ik kon het eerst niet plaatsen maar tijdens de korte blowjob was het eureka moment daar.
Misschien had ze haar dag niet, dat kan, maar dit was de 200 euro absoluut niet waard.
Vreemd?Al een paar keer op verschillende dagen afspraak proberen te maken, maar ik krijg nooit een reactie van de booker, terwijl mijn berichten altijd wel aangekomen en gelezen zijn. Vreemd allemaal. Als ik morgen nog geen reactie krijg, dan zoek ik wel een andere dame op.
als wandelaar betalen en dan nog soort van smeken, beetje gek hoor. Mijn tip is: zoek gewoon een ander, genoeg keuze of niet.Vreemd?
Als je echt héél graag Maria wilt bezoeken (wat ik mij heel goed kan voorstellen ), zou je ook nog bijdehand kunnen doen en het nummer van Bella kunnen misbruiken (met enige uitleg).
Als het toch al niet lukt, dan gewoon al je kaarten inzetten (of verspelen). Zelfde booker namelijk. Tis maar een tip
Nee hoor, zelfde booker. Nummer is idd ook "van" Steffany geweest, verder ook Juliette, Emily, Lola, Sasha en Stella.Nummer is hetzelfde als destijds met Steffany, maar misschien nu een andere booker. Vandaar dat ik wel een (beter) respons had verwacht.