- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9322959-maria
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Maria nog op de valreep bezocht en wat een leuke dame! Gelukkig precies zoals haar selfies, vele male beter vergeleken met haar glamourfoto's.
Maria ontving mij op een prima locatie in Amsterdam met volop gratis parkeerruimte.
Na een korte douche zat ze naakt op bed op me te wachten en zijn we lekker begonnen met tongzoenen en elkaar verkennen.
Na een tijdje was het tijd voor pzc en dit deed ze erg goed met veel afwisseling en hield het ook lang vol. Heb haar daarna nog lekker gebeft en diverse standjes geneukt.
Na een korte pauze nam ze zelf het initiatief voor de tweede ronde met weer een heerlijke pijpbeurt en daarna heeft ze heerlijk bereden.
Ze bied ook cim/cif aan voor 50 extra.
Volgens haar whatsapp status die ik voorbij zag komen komt ze in januari weer terug.
Maria ontving mij op een prima locatie in Amsterdam met volop gratis parkeerruimte.
Na een korte douche zat ze naakt op bed op me te wachten en zijn we lekker begonnen met tongzoenen en elkaar verkennen.
Na een tijdje was het tijd voor pzc en dit deed ze erg goed met veel afwisseling en hield het ook lang vol. Heb haar daarna nog lekker gebeft en diverse standjes geneukt.
Na een korte pauze nam ze zelf het initiatief voor de tweede ronde met weer een heerlijke pijpbeurt en daarna heeft ze heerlijk bereden.
Ze bied ook cim/cif aan voor 50 extra.
Volgens haar whatsapp status die ik voorbij zag komen komt ze in januari weer terug.