vreemdgaan
Wandelaar
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mari-latina.html
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Deze dame ontvangt in een hotel in gent. Per sms gevraagd naar prijs en mogelijkheden. Special massage, blowjob en sex 1u 130€.
Bij aankomst helemaal niet de dame van de foto, 10 jaar ouder en 20kg zwaarder.
Bij het uitkleden hield ze haar slip aan. Toen ik er achter vroeg om deze ook uit te doen, ging dit niet, ze had haar regels. Had beter moeten weten en terug beter vertrokken. Maar met een broek vol goesting .........
Ze vroeg om op mijn buik op het bed te liggen, eerst "special massage". Amai, amper 5min wat gewrijf over de rug. Ik mocht me omdraaien. Begon me direct te pijpen, bij het klaarkomen trok ze haar weg en kreeg te horen niet klaarkomen in de mond. Een doekje gekregen om als zelf te moeten afvegen.
Stond na 20min terug buiten. Slechtste ervaring ooit. Te mijden dame
Bij aankomst helemaal niet de dame van de foto, 10 jaar ouder en 20kg zwaarder.
Bij het uitkleden hield ze haar slip aan. Toen ik er achter vroeg om deze ook uit te doen, ging dit niet, ze had haar regels. Had beter moeten weten en terug beter vertrokken. Maar met een broek vol goesting .........
Ze vroeg om op mijn buik op het bed te liggen, eerst "special massage". Amai, amper 5min wat gewrijf over de rug. Ik mocht me omdraaien. Begon me direct te pijpen, bij het klaarkomen trok ze haar weg en kreeg te horen niet klaarkomen in de mond. Een doekje gekregen om als zelf te moeten afvegen.
Stond na 20min terug buiten. Slechtste ervaring ooit. Te mijden dame
Mari Latina
Hallo, ik ben een meisje uit het zuiden van Spanje, Sevilla, aanhankelijk en heel romantisch, met het verlangen om je seksuele
old.redlights.be