Recensie Margo - Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
34
09/06/24
25
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hey-guys-466900466.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geen idee of echt deze vrouw de deur opengedaan heeft, maar zo blij dat ik gebleven was.
Ze ziet er ouder uit en de foto's zijn van zij op haar best? Maar wat fantastische seks en echt top gfe.

Bij aankomst heel vriendelijk ontvangen. Gezellig een babbeltje gedaan toen ik binnenging en we het nodige afhandelde.
Eens eraan begonnen elkaar uitkleden, elkaar zoenen en aftasten. Ben dan op bed gaan liggen waar ik echt een fantastische pijpbeurt kreeg zc. Ze ging lekker diep en stevig met de juiste handtechniek. Moest haar stoppen of ging al klaarkomen.
Ze kwam op mij zitten, wat voor mij minder was - ze zit nogal ver achteruit en sinds ik een buikloper heb deed het wat pijn. Dus haar eerst in een paar andere standjes genomen voor ik haar weer bovenop mij nam en het overnam. Was zo goed dat ondanks het niet mijn favoriete positie is om klaar te komen, ben er toch maar mee doorgegaan.

Daarna stond ik nog hard en terwijl we ons afkuiste dus toch nog maar eens geprobeerd voor een 2de keer, waar ze eerst twijfelachtig over was.
Maar de sfeer was zo relaxed. ze jaagde me totaal niet buiten, integendeel. Hebben nog gezellig een babbel gemaakt, elkaar persoonlijk leren kennen en ze kleedde zich zelfs niet aan.
Na een tijdje ging ze, nog altijd naakt, terug op bed liggen terwijl we verder praatte. Kon het niet laten, moest aan haar borsten beginnen likken, daarna terug beginnen kussen en dan mocht ik nog eens haar benen opendoen. Lekker innig op haar gelegen en terug kwam ik binnen de kortste tijd klaar. is mij nog nooit overkomen, erewoord. Natuurlijk geloofde ze het niet, hahaha. Maar is echt waar.

Daarna hebben we wel rustig afgerond en ben ik met een glimlach naar huis vertrokken.
Absoluut een aanrader!

ps: ze doet geen nzc meer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan